Wpis z mikrobloga

Zaznaczam mirki że jestem zupełnym amatorem jeśli chodzi o prace budowlano/wykończeniowe. Jakiś czas temu postanowiłem naprawić kawałek sufitu w łazience bo chlapało się jakąś chemią chyba od mycia prysznica i po jakimś czasie odparzyła się farba na suficie. No więc wszystko super fajnie obejrzałem kilka tutoriali na YT i do roboty:
1) zeskrobałem farbę która odparzyła
2) zagruntowałem
3) nałożyłem gładź (kupiłem jakaś w tubce Gładź szpachlowa FINISH 330 g DRAGON)
4) zagruntowałem
5) pomalowałem kilka razy wałkiem farbą dulux do łazienek
Jak na pierwszą robotę nawet byłem zadowolony takie mocne 2/10 w skali zajebistości roboty no ale teraz jest problem taki że po prysznicu w tym miejscu które robiłem robi się mokry sufit xd
jak na zdjęciu. Co #!$%@?łem mirki ? jak to teraz poprawić ?

#budownictwo #budowa #budowadomu #remontujzwykopem #remonty #remontmieszkania #wykonczeniemieszkania #wykonczeniemieszkanie
gribos - Zaznaczam mirki że jestem zupełnym amatorem jeśli chodzi o prace budowlano/w...

źródło: 20230127_130614

Pobierz
  • 12
@skaza: no ale dalej dlaczego przed moją robotą nic nie parowało dopiero jak zrobiłem to idealnie to miejsce które poprawiłem zaczęło parować ? coś źle zrobiłem czy złe materiały użyłem ?
@gribos:

detergentem stara jak psikała kabinę to jej się psiknęło na sufit i tego nie wytarła i po jakimś czasie odparzyła farba w kilku miejscach

Nie ma opcji. @skaza ma rację i pewnie sąsiad z góry cię zalewa. Nieszczelny prysznic lub wyciek z rur odpływowych
@gribos: ta farba poprzednio nie zeszła dlatego że stara pryskała chemią myjąc kabinę tylko właśnie od wilgoci. Najlepszym dowodem jest to że naprawiłeś i masz znów problem. Teraz trzeba sprawdzić skąd się bierze ta wilgoć. Wgrzeb się trochę w ten sufit i zobacz jak jest głeboko z wodą. Jak tylko woda z wierzchu to kwestia wentylacji i skrapla ci się prysznic. A jak głebiej to znaczy że pewnie sąsiad z góry