@Michal0173: @misioneos: @RotflCopter: @nobrain: Mam info z pierwszej ręki że działało, bo prosto od… Hugo czyli Andrzeja Niemirskiego który na żywo podkładał głos w studio. Głowa postaci była animowana na bieżąco za pomocą motion capture żeby ruch ust się jako tako zgadzał. Natomiast samo sterowanie w grach miało ponoć input laga na poziomie 1 klatki, problemy wynikały z upośledzenia analogowej linii telefonicznej i stąd
@burnthefires: przy nadawaniu PAL masz 25 klatek na sekundę to daje jakies 40 ms latencji jeśli mowa o jednej klatce, to już sporo. Sterowanie prawdopodobnie polegało na wybieraniu tonowym DTMF które komputer odczytywał i zamieniał na input sterowania. Raczej niemożliwe by tam było tylko 40ms opóźnienia całkowitego. 40 to może miała sama latencja pomiędzy usłyszeniem tonu przez odbiornik do wykonania akcji na ekranie, a dołóż do tego lag pomiędzy wciśnięciem
Typek z kanału "Sprawdzam jak" wyjaśniony przez widza za wrzucanie klik-bajtowych miniaturek na swoim live prezentujących zalane miasto (foto w komentarzu) #powodz #sprawdzamjak #wroclaw
#polsat #telewizja #kiedystobylo #lata90 #gry
Komentarz usunięty przez autora
@misioneos: Przecież to w ogóle podobno nie działało i to było grane w studiu przez prowadzących xD
@misioneos: opóźnienie było tak monstrualne, że to stuprocentowy wał, żeby nikt nie wygrał
https://archive.org/details/msdos_Hugo_3_1995