Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 12
@januszdoe: nawet bardziej nie że nie umiały, tylko mieszkały daleko od Warszawy i było zbyt duże opóźnienie sygnału kliknięcia xD

@misioneos: Przecież to w ogóle podobno nie działało i to było grane w studiu przez prowadzących xD
@Michal0173: @misioneos: @RotflCopter: @nobrain: Mam info z pierwszej ręki że działało, bo prosto od… Hugo czyli Andrzeja Niemirskiego który na żywo podkładał głos w studio. Głowa postaci była animowana na bieżąco za pomocą motion capture żeby ruch ust się jako tako zgadzał. Natomiast samo sterowanie w grach miało ponoć input laga na poziomie 1 klatki, problemy wynikały z upośledzenia analogowej linii telefonicznej i stąd opóźnienia. Generalnie cała technologia
@burnthefires: przy nadawaniu PAL masz 25 klatek na sekundę to daje jakies 40 ms latencji jeśli mowa o jednej klatce, to już sporo. Sterowanie prawdopodobnie polegało na wybieraniu tonowym DTMF które komputer odczytywał i zamieniał na input sterowania. Raczej niemożliwe by tam było tylko 40ms opóźnienia całkowitego. 40 to może miała sama latencja pomiędzy usłyszeniem tonu przez odbiornik do wykonania akcji na ekranie, a dołóż do tego lag pomiędzy wciśnięciem klawisza