Aktywne Wpisy
kolegaBob +713
Jestem mega zaskoczony jaki ten serial jest zajebisty. Takie polskie, szlacheckie The Office - cringeowe sytuacje, randomowe spojrzenia w kamere, nawiązania do współczesności (przewijanie kieszonkowego obrazka), polskiej popkultury, memów (Pan Paweł XD). Mam nadzieję na kolejny sezon xd #1670 #netflix #seriale
Metodzik +441
=====================[EPIC]===================
OCENA METACRITIC:
METASCORE: 80
USER SCORE: 8.6
Marvel: Strażnicy Galaktyki za D̲A̲R̲M̲O̲ w EPIC
AKTUALNE❗ do 5.01 godzina 17:00
Jeżeli chcesz chcesz być dodany/a do listy osób wołanych z tagu #metodzikpoleca epic zapraszam do plusowania TEGO WPISU oraz obserwowania. Znalezione informację dotyczące nowych darmowych ofert będą na bieżąco dodawane. Jest też tam informacja jak się usunąć z listy wołania.
#gry #gameshunt #darmowegry #rozdajo #cebula #pcmasterrace #epic #cebuladeals #grajzwykopem #gryzadarmo #zainteresowania
Wołam
OCENA METACRITIC:
METASCORE: 80
USER SCORE: 8.6
Marvel: Strażnicy Galaktyki za D̲A̲R̲M̲O̲ w EPIC
AKTUALNE❗ do 5.01 godzina 17:00
Jeżeli chcesz chcesz być dodany/a do listy osób wołanych z tagu #metodzikpoleca epic zapraszam do plusowania TEGO WPISU oraz obserwowania. Znalezione informację dotyczące nowych darmowych ofert będą na bieżąco dodawane. Jest też tam informacja jak się usunąć z listy wołania.
#gry #gameshunt #darmowegry #rozdajo #cebula #pcmasterrace #epic #cebuladeals #grajzwykopem #gryzadarmo #zainteresowania
Wołam
1. Rdr2 - super nudna gra, bardzo lakoniczna
2. Wiedźmin - bieganie od przeciwnika do przeciwnika bo wieśniaka jakiś stwór wyruchal i trzeba go zabić
3. Tlou - symulator chodzenia i klikania przycisków, jak jakiś tomb rider z 2003 roku
#ps4 #ps5 #pcmasterrace
Dla mnie raczej np. NieR Replicant, Heavy Rain, A Plague Tale: Innocence
2. tlou - jw
3. LittleBigPlanet 2 co to #!$%@? ma byc?
4. nowy cod mw 1 i 2 - gameplay jak z 2004
- Heroes of Might and Magic 3
- CS 1.6
- Gothic 2
( ͡° ͜ʖ ͡°)
A z tych co wymieniłeś to ew. RDR2 który był dla mnie zbyt powolny w wielu momentach ale i tak ukończyłem. Co do pozycji 2 i 3 to #!$%@? się znasz :p
2. ACV - seria AC skończyła się na 3 części potem to już tylko odgrzewany kotlet ale i tak skończyłem
3. COD - giera umarła po 4 części i nic ciekawego sobą już nie reprezentuje
4. NFS - ostatnia fajna część to Carbone reszta to gówno w które nie da się grać