Wpis z mikrobloga

Moja #pracbaza chyba właśnie upada.

Po 24 latach pracy zwalnia się kadrowa. Została na 3-mce wypowiedzenia bo chciała kogoś przyuczyć, być uczciwa.

I wiecie co zadecydował zarząd?

NOWEJ KADROWEJ NIE BĘDZIE

bo... za dużo pracowników biurowych, trzeba wdrożyć OSCZĘDNOSCI XD

#!$%@? dzwonić już do PIP że mają zamiar sprawy kadrowe rozdzielić na innych, niezwiązanych z tematem pracowników? Jakby tu kontrola wpadła 1 marca to leżą i kwiczą, bo księgowe nie mają pojęcia o kadrach.

Ja siedzę z nią w biurze jako jedyny facet w tej firmie. Nie mam zamiaruj brać żadnego jej tasku, bo nie znam się na tym i to daleeeko od mojej pracy.Fak. 60 osobowa firma zostaje bez kadrowej XD

#oswiadczenie #boldupy #gorzkiezale #zalesie #korposwiat
  • 19
#!$%@? dzwonić już do PIP że mają zamiar sprawy kadrowe rozdzielić na innych


@ChickenDriver: jesteś pewny, że jest cokolwiek co w tej sprawie powinien robić PIP? xd

bo księgowe nie mają pojęcia o kadrach


@ChickenDriver: brzmi słabo jak księgowe nie mają pojęcia o kadrach ^^
brzmi słabo jak księgowe nie mają pojęcia o kadrach ^^


@PanHagrid: Mam wrażenie że nie wiesz czym zajmuje sie księgowa.

#!$%@? dzwonić już do PIP że mają zamiar sprawy kadrowe rozdzielić na innych, niezwiązanych z tematem pracowników?


@ChickenDriver: PIP raczej nie pomoże, a zależy jakie obowiązki będą rozdzielać.
Jaka politykę poufności prowadzi firma itp. Bez tego nikt nic nie ruszy, przeciez włąściciel firmy może bez problemu zastapic kadrową, jesli sie
@PanHagrid: tak w 1 osobowych.......
A i tu znam przypadki gdzie osoby prowadzące działaność korzystają z usług biur rozliczeniowych..

w gigantycznej ilości firm księgowi zajmują się kadrami, mogę nawet zakładać, że w większości w PL ^^

źródło proszę

Kadry i płace to nie księgowość.
@thewickerman88: Tylko, że ja przynoszę miesięcznie ze swojej pracy więcej niż warte są wynagrodzenia. Zamówienia także są na wysokim poziomie i mamy robotę do Listopada. Nie czaję ock.