Wpis z mikrobloga

Serwu, coś się popsuło i nie wiem jak to naprawić ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Z lewej strony (1) model, który wygląda jak nie powinien (wygląda tak jakby każdy faces, to osobny model, mimo iż tak nie jest),
z prawej (2) do porównania jak powinno to wyglądać
Shading flat faces, odwracanie normalnych nie pomaga, widok MatCap
#blender
jezanaszpan - Serwu, coś się popsuło i nie wiem jak to naprawić ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Z lewej ...

źródło: comment_1672779417Eu0SryJ7dLuHB73nOrUk3Q.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@jezanaszpan: nie wiem jak w blenderze ale np. w 3ds maxie to bym sporobował takich rzeczy:
- zrobił 'weld' wierzchokłów, tj. czy wszsytkie wirzchołki są połączone i czy faktycznie nie są to osobne face-y
- zaaplikował Smooth (nie mesh smooth) tylko Smooth który wygłądza normale po prostu inna nazwa weighted normals
- no i standardowy trik maxowy :) zrób nowego boxa, zamien go na editable poly i przyłącz (attach) swój
  • Odpowiedz