Wpis z mikrobloga

Mordeczki chce kupić pedały SPD plus obuwie, ale jestem kompletny zielony w tym temacie. Czy jeżeli wezmę ten zestaw
https://rowerek.pl/product-pol-24532-WYPRZEDAZ-Buty-rowerowe-Shimano-SH-CT500-CT500-czarne-44.html?query_id=2
https://rowerek.pl/product-pol-25177-Pedaly-Shimano-SPD-PD-EH500-SPD-platforma.html?query_id=2
To jest wszystko co potrzebne żeby jeździć? Patrzę na podeszwy tych butów i nie wiem czy wpinanie następuje w ten czarny prostokąt w przedniej części, czy trzeba tam jeszcze coś zamontować?
#rower #rowery #szosa #gravel #mtb
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@tomek_27 Chodzi o buty czy o pedały? ? Pedały to moja zachcianka sprzed 15 minut, a buty wrzuciłem tylko żeby się dowiedzieć czy to wszystko co potrzebne do jazdy . Pedały wpadły mi w oko bo z jednej strony są platformy, a z drugiej SPD, a że na SPD nigdy nie jeździłem to nie wiem czy będzie mi odpowiadało takie rozwiązanie. A polecasz jakiś inny model?

@sargento dzięki
  • Odpowiedz
@bladybezczel: moim zdaniem te dwustronne są bezsensu, jak będziesz miał buty z blokami to nie użyjesz platformy a jak zwykle płaskie buty to nie użyjesz strony wpinanej ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bladybezczel: ja tam polecam te eh500. Kilka k już na nich zrobiłem i wybór hybryd to był strzał w 10,wlasnie dlatego że jeżdżę też często na krótkich trasach po mieście bez SPD i nie muszę się martwić nakładkami ani niczym.
  • Odpowiedz
@mtos: a platformy w EH500 nie są zbyt małe? Dobrze się na nich układa stopa w normalnym bucie? Rozważam jeszcze EH T8000, które mają większe platformy, ale cenę też odpowiednio większą:)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@bladybezczel: jeździłem na 5 różnych butach na platformie i 3 różnych na stronie SPD - przejechałem na tym maraton i sporo po górach też. Po mieście na codzień od trampków przez zimowe sztyblety. Same pozytywy mogę tylko poiwerdziec o tych pedałach.