Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Kurde, mirki, ależ mi dzisiaj szef sprzedał newsa, aż się muszę z Wami podzielić, bo mam od kilku godzin wielkie "XD" na twarzy

Pracuję jako operations manager w sporej firmie w branży IT. Co jakiś czas dla sportu startuję w rekrutacjach, rzucam jakieś absurdalne warunki i patrzę co się będzie działo, bo obecna praca jest dla mnie super. No i jakieś pół roku temu byłem na rozmowie w małym startupie, w którym byłbym 39. pracownikiem. Miałem tam być kimś pomiędzy managerem operacyjnym i SDMem, dziwna rola. Usilnie chcieli mnie zatrudnić, ale nie chcieli spełnić moich warunków dotyczących urlopów, więc ich olałem.

Wracając do dzisiaj: korpo w którym pracuję kupiło w zasadzie cały ten startup i on w całości będzie podlegał pode mnie xDDDD coś mi mówi, że będzie tam potężny ból, szczególnie że podlegać pode mnie będzie też taka witaminka-rekruterka, która była do mnie strasznie negatywnie nastawiona i rzuciła na rozmowie tekstem, że czuje ode mnie złą energię, gdy powiedziałem, że pracownika, który się notorycznie opiernicza w pracy bym zwolnił xDD

Zmiany wchodzą w życie niedługo, nie mogę się doczekać XDDD

#korposwiat #pracbaza #pracawit #p0lka #polka

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63a4c7a024df0ea58db337e9
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 14