Wpis z mikrobloga

@mvp84: Jeżeli miałbym wybrać miedzy stingerem 3.3 a 30 tyś droższym bmw m340i to brałbym Bemke. Chyba, że postawił byś stingera 2.0T i 330i wtedy wybieram Kijanke. Jeździłem tymi autami i stinger 2.0t rwd daje więcej frajdy niż ten 3.3 z awd no i te w serii 370 kuni tak sobie jedzie.
Widzę, że nie wypowiedział się nikt, kto chociaz raz jechał takim Stingerem


@WilkzBorowa: a skad ta pewnosc? ja jezdzilem, wielokrotnie, moj znajomy miał i po roku zamienił z powrotem na BMW. Wrazenia z jazdy bardzo fajne, srodek przyjemny, kazdy sie ogląda bo design przyciaga oko.

Co do reszty, no tak srednio bym powiedzial. Prowadzi sie jak wóz drabiniasty, skrzynia jest fatalna i mało responsywna, auto jest samo w sobie bardzo ociężałe,
@bruhh do 340 (a 440 to już w ogóle) dopłata do takiego samego wyposażenia to dobre 100k, to jednak jest ponad 30% ceny. Nawet przy leasingu ta różnicą się nie zacierała - na kia miałem ofertę za 3.6k/mc brutto z pełnym serwisem i ubezpieczeniem, na 340i 4.2k za samo auto. Szkoda jedynie że w PL nie był dostępny GT z RWD, bo pod tym względem 2.0 dawał więcej radości :)
@maciejkiner: 100k? Nie wiem skąd ty bierzesz takie liczby ale trochę chyba dodałeś. 340i startowało u mnie w 2017 roku z pułapu 45.000€, co prawda nagie ale jak dodałem tyle wyposażenia co było w standardzie w stingerze to doszedłem na cenę stingera która zaczynała się od 57.900€. Także nie wiem skąd ty wziąłeś takie ogromne różnice w cenie bo 340i którą miałem kosztowała w pełnej budzie 69.500€, już nawet nie miałem
@bruhh mówię o cenie z końcówki poprzedniego roku czyli momentu w którym składałem zamówienie, kia chciała 260k, BMW wolało 355k (za m340, które w środku wydaje się też ciaśniejsze) a audi ze swoim S5 ocierało się prawie o 400k. Mówię o autach podobnej mocy i wyposażenia (HUD, podgrzewane/wentylowane fotele, Navi, kamery 360, regulowane zawieszenie, sportowe hamulce i wydech). Brak wirtualnego kokpitu to akurat dla mnie zaleta - te cyfrowe zegary BMW są
@maciejkiner: Jakim cudem 260k jak bazowa wersja startowala od 259.000zl? A m340i startowała w 2021 z pułapu 275.000zl. Obecnie w konfiguracji 2022 dochodzę Kia bez problemu do 320.000zl w tej samej konfiguracji co G20 a G20 droższa o zaledwie 15.000zl. W 2021 było też o wiele taniej niż obecnie ;)
@bruhh stinger GT kosztował 259 na koniec sprzedaży, plus kilka opcji (lakier, dach) i dobijało do 270. Rabat i wyszło 260. W tym samym czasie oferta BMW opiewała na podane przeze mnie 355. To są ceny po rozmowach z salonami, oferty jakie miałem, a nie wyklikane w konfuguratorach. 300 w stingerze w PL nie było szans przekroczyć nawet z akcesoryjnym wydechem. 340 startowała od około 300 jak pytałem o nią w listopadzie
te cyfrowe zegary BMW są okropne ;)


@maciejkiner: Zegary w BMW są średnie, ale to jak kiepsko wygląda kierownica i zegary w stingerze to inna bajka.
Dla mnie właśnie przez te dwa elementy Stinger odpadł w przedbiegach.