Wpis z mikrobloga

Przy podpisywaniu umowy obiecywano gruszki na wierzbie. W ciągu dwóch czy trzech miesięcy internet pracował, aż miło. Następnie zaczynały się spore pingi a speed test nie chciał się uruchomić. Pierw zrzucano winę na obywatela posiadającego wzmacniacz, który zakłóca pracę sieci. Trwało to około 2 tygodnie. Potem kolejne 4 reklamacje to słabe łącze. Youtube w jakości 360p, czasami 480p. Po każdej reklamacji wszystko wracało do normy na jakieś 2 - 3 tygodnie a potem znów to samo.
Jest jakaś opcja aby zrezygnować z umowy bez konsekwencji? Jestem zarejestrowany jako klient biznesowy, a przy podpisywaniu umowy konsultantka mówiła, że takich ludzi traktują priorytetowo a do dnia dzisiejszego plują w morde. Router Netgear LBR20, który po reklamacji śmiga całkiem dobrze osiągając transfer 25 - 25 mbit/s czy jakoś tak i oglądanie netflixa w 4k nie jest wtedy problemem. A normlanie to transfer sięgający 1 - 3 mbit/s (nie pamiętam czy dokładnie to te jednostki ze speed testa) przy pobieraniu a wysyłanie to od 0 do 1,5 mbit/s. Czyli nawet e maila nie da sie wysłać z załącznikiem.

Ktoś próbował rozpoczynać walkę i zerwać umowę przed jej końcem z winy operatora?

To co na screenie to pierwszy raz udzielili odpowiedzi na wczoraj zgłoszoną reklamacje, gdzie w dniu wczorajszym sie o to upomniałem. Za każdym razem przeciążona sieć. Tylko czy to mój problem? Tak sie składa, że wszystkie nadajniki mają przeciążone bo z niejednym się łączyłem w okolicy (antena kierunkowa).

#internetmobilny #tmobile @T-Mobile_Polska #siecikomputerowe #kiciochpyta
Zarzutkkake - Przy podpisywaniu umowy obiecywano gruszki na wierzbie. W ciągu dwóch c...

źródło: comment_1670933179O1ClDfmyvyOUQFiVBLBXbK.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@brokenik ogólnie jest takie coś u nas jak "malborskie światłowody", ale samo podłączenie do domu to od 1500 w górę i abonament 89zł a w tym umowa na 2 lata. Pierw byłem zniesmaczony faktem płacenia 1500zł za nowy światłowód, za który musiałbym zapłacić jako jedyny ponieważ jako jedyny miałbym na ulicy ciągniętą nitke, bo gdyby ktoś to już miał to wtedy 600 za jakiś odczep. No nie ma problemu. T mobile
  • Odpowiedz
@Zarzutkkake powiem tak. Chcacemu nie dzieje sie krzywda. Jak budujesz dom to za przylacza jakichkolwiek mediow placi sie grube tysiace a niektorzy mysla ze swiatlowod to najlepiej podlaczyc za darmo albo jeszcze kurde doplacic. No faktycznie superdeal - placic 130zl za dwa abonamenty ktore nic takiego operatora jak TMobile i jeszcze miec c-----y Internet niezdatny do użytku. Za sam koszt tego routera mialbys swiatlowod w domu zero Rigczu z twojej strony.
  • Odpowiedz
@Zarzutkkake: a myslisz, ze jakie sa realne koszty, biorac pod uwage, ze klient najlepiej by uciekl jak najszybciej zeby placic 5-10 zlotych taniej miesieczne? to, ze na ulicy ktos ma swiatlowod wcale nie oznacza, ze jest latwiej do ciebie podciagnac albo beda ciagnac od niego do ciebie swiatlowod.
ludzie napalacie sie, ze lte bedzie wszedzie dzialac a potem zdziwienie, zacznijcie traktowac internet jak przylacza typu elektrycznosc i woda a nie
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Zarzutkkake: ja przy podobnej sytuacji ugralem obniżenie abonamentu do 1 zł na 18 miesięcy umowy. Taka była ich odpowiedź:

Odpowiadając na Pana zgłoszenie uprzejmie informuję, że zweryfikowałam konto abonenckie i wyjaśniam, że utrudnienia w dostępie do usług zostały usunięte. Utrudnienia dotyczyły zakłóceń zewnętrzach skierowanych na nasze nadajniki, co negatywnie wpływało na korzystanie z naszych usług.


Sprawdziłam również poziom sygnału naszej sieci w Pana lokalizacji i z przykrością informuję, że obecnie
  • Odpowiedz