Przy podpisywaniu umowy obiecywano gruszki na wierzbie. W ciągu dwóch czy trzech miesięcy internet pracował, aż miło. Następnie zaczynały się spore pingi a speed test nie chciał się uruchomić. Pierw zrzucano winę na obywatela posiadającego wzmacniacz, który zakłóca pracę sieci. Trwało to około 2 tygodnie. Potem kolejne 4 reklamacje to słabe łącze. Youtube w jakości 360p, czasami 480p. Po każdej reklamacji wszystko wracało do normy na jakieś 2 - 3 tygodnie a potem znów to samo. Jest jakaś opcja aby zrezygnować z umowy bez konsekwencji? Jestem zarejestrowany jako klient biznesowy, a przy podpisywaniu umowy konsultantka mówiła, że takich ludzi traktują priorytetowo a do dnia dzisiejszego plują w morde. Router Netgear LBR20, który po reklamacji śmiga całkiem dobrze osiągając transfer 25 - 25 mbit/s czy jakoś tak i oglądanie netflixa w 4k nie jest wtedy problemem. A normlanie to transfer sięgający 1 - 3 mbit/s (nie pamiętam czy dokładnie to te jednostki ze speed testa) przy pobieraniu a wysyłanie to od 0 do 1,5 mbit/s. Czyli nawet e maila nie da sie wysłać z załącznikiem.
Ktoś próbował rozpoczynać walkę i zerwać umowę przed jej końcem z winy operatora?
To co na screenie to pierwszy raz udzielili odpowiedzi na wczoraj zgłoszoną reklamacje, gdzie w dniu wczorajszym sie o to upomniałem. Za każdym razem przeciążona sieć. Tylko czy to mój problem? Tak sie składa, że wszystkie nadajniki mają przeciążone bo z niejednym się łączyłem w okolicy (antena kierunkowa).
@Zarzutkkake: standard przez miesiąc jesteś na priorytecie, a potem to spiedalaj. A może zwyczajnie spowalniacza zalozyli, bo ten no limit to nie jest nolimit ( ͡°͜ʖ͡°)
@wypokowy_expert: branie neta od dostawców komórkowych to masochizm...
Ja czekam właśnie na podłączenie światłowodu. I do wyboru miałem Orange albo T-Mobile Nie zabrałem żadnego z tego trzeba się szanować zaniedługo lokalny AJC mi światłowód podłączy. Tylko plany budynku omówi z właścicielem bloku.
@Zarzutkkake: Ale zaraz o czym piszeszo, to jest internet mobilny? Nie masz jakiejkolwiek gwarancji predkosci jakiej bys umowy nie podpisal. @Vank: Niska predkosc przy internecie mobilnym nie jest podstawa do zerwania umowy chyba, ze operator ci pojdzie na reke.
@wypokowy_expert: branie neta od dostawców komórkowych to masochizm...
Ja czekam właśnie na podłączenie światłowodu. I do wyboru miałem Orange albo T-Mobile Nie zabrałem żadnego z tego trzeba się szanować zaniedługo lokalny AJC mi światłowód podłączy. Tylko plany budynku omówi z właścicielem bloku.
@Quassar ßwiatö sorry, światłowów będzie tutaj gdzieś dopiero za 1,5 roku albo i dłużej. Podwykonawcy dla Orange pociągnęli pierwszą nitkę i czekają od blisko roku na odbiór.
@Vank: tak to mozesz mowic o kazdej umowy, mialem na mysli zerwanie w bardziej swobodny sposob. @Zarzutkkake: juz przestan narzekac, sieci komorkowe maja swoje ograniczenia i nie jest to wylacznie oszczednosc operatorow a ograniczenia fizyki. @siona: jakie niby wycinaja, jest wspoldzielenie pasma.
@krzywy_kanister: czyli co? Mniej jest dla data czy nie jest mniej skoro wchodzi tam częściowo voice? Do tego to współdzielenie też nie jest neutralne.
@Zarzutkkake: #!$%@? ugrasz i tyle. Przy Internecie mobilnym nie masz gwarancji prędkości ani żadnej minimalnej wartości neta (chyba ze jakies 16 kb/s). Tak jak ktoś wspomniał branie neta mobilnego na umowę to masochizm, bo nawet UKE w takim przypadku nie zareaguje.
@siona: to sobie poszukaj o dynamic spectrum sharing, nawet nie pomyslisz jaki jest sens ucinania pasma po 4g skoro wiekszosc telefonow i uslug dziala w tym pasmie czy obecne 5g a nawet 5g po aukcji z dedykowana czestotliwoscia nadal bedzie dzialac z 4g na non stand lone poki nie przejda na stand alone
@Zarzutkkake: Jesteś kolejnym wyruchanym przez T-Mobile... i powiem Ci szczerze nawet mi Ci nie żal. Dlatego, że chciałeś po prostu szkłem dupę podetrzeć jak typowy janusz i lecisz jak muchy do gówna na marketingowy bełkot. Ile by się nie produkować i ludziom tłumaczyć to i tak wolą być oszukiwani i mamieni w reklamach. A wszystko masz w umowie napisane toćka w toćkę.
Mnie zawsze rozśmiesza jak kretyni prześcigają się w megabitach
Jest jakaś opcja aby zrezygnować z umowy bez konsekwencji? Jestem zarejestrowany jako klient biznesowy, a przy podpisywaniu umowy konsultantka mówiła, że takich ludzi traktują priorytetowo a do dnia dzisiejszego plują w morde. Router Netgear LBR20, który po reklamacji śmiga całkiem dobrze osiągając transfer 25 - 25 mbit/s czy jakoś tak i oglądanie netflixa w 4k nie jest wtedy problemem. A normlanie to transfer sięgający 1 - 3 mbit/s (nie pamiętam czy dokładnie to te jednostki ze speed testa) przy pobieraniu a wysyłanie to od 0 do 1,5 mbit/s. Czyli nawet e maila nie da sie wysłać z załącznikiem.
Ktoś próbował rozpoczynać walkę i zerwać umowę przed jej końcem z winy operatora?
To co na screenie to pierwszy raz udzielili odpowiedzi na wczoraj zgłoszoną reklamacje, gdzie w dniu wczorajszym sie o to upomniałem. Za każdym razem przeciążona sieć. Tylko czy to mój problem? Tak sie składa, że wszystkie nadajniki mają przeciążone bo z niejednym się łączyłem w okolicy (antena kierunkowa).
#internetmobilny #tmobile @T-Mobile_Polska #siecikomputerowe #kiciochpyta
Komentarz usunięty przez autora
Ja czekam właśnie na podłączenie światłowodu.
I do wyboru miałem Orange albo T-Mobile
Nie zabrałem żadnego z tego trzeba się szanować zaniedługo lokalny AJC mi światłowód podłączy.
Tylko plany budynku omówi z właścicielem bloku.
@Vank: Niska predkosc przy internecie mobilnym nie jest podstawa do zerwania umowy chyba, ze operator ci pojdzie na reke.
Ja czekam właśnie na podłączenie światłowodu.
I do wyboru miałem Orange albo T-Mobile
Nie zabrałem żadnego z tego trzeba się szanować zaniedługo lokalny AJC mi światłowód podłączy.
Tylko plany budynku omówi z właścicielem bloku.
@Quassar ßwiatö sorry, światłowów będzie tutaj gdzieś dopiero za 1,5 roku albo i dłużej. Podwykonawcy dla Orange pociągnęli pierwszą nitkę i czekają od blisko roku na odbiór.
@Zarzutkkake: juz przestan narzekac, sieci komorkowe maja swoje ograniczenia i nie jest to wylacznie oszczednosc operatorow a ograniczenia fizyki.
@siona: jakie niby wycinaja, jest wspoldzielenie pasma.
Mnie zawsze rozśmiesza jak kretyni prześcigają się w megabitach
Ogólnie #!$%@? zrobisz. Na szczęście podpieli mi fiber (inna firma), ale płaciłem tym #!$%@? do końca niestety