Wpis z mikrobloga

Cześć, ulałem się strasznie i muszę coś ze sobą zrobić bo z roku na rok jest coraz gorzej. Głównie przez siedzący tryb życia, od 2 lat praktycznie tylko siedzę. Pracuje w domu więc z łóżka wstaje tylko dojść do biurka i tak do wieczora. Odczuwam już praktycznie ciągły ból pleców i bioder. Na jakieś biegi jestem za ciężki w tym momencie, boje się że załatwię sobie stawy a w młodości miałem z nimi problem.
Dziewczyna chce mi sprezentować ławeczkę do ćwiczeń żebym miał jakiś element w pokoju do ucieczki przed pracą.
Jakie przy takiej ławeczce są elementy które warto rozważyć? Widziałem jakieś wersje z modlitewnikami, jakieś uchwyty na nogi, ramiona. Nie znam się kompletnie a sprawa dość pilna.
Błądzę w tym i jeśli są potrzebne jakieś informacje dla kogoś kto chciałby mi pomóc coś wybrać to oczywiście odpiszę. Niestety nie ma wokół mnie siłowni i nie mam za bardzo gdzie się z tym udać choć na próbę.

#silownia #fitness
  • 8
  • Odpowiedz
@ZarazSieRozkreci:

Odczuwam już praktycznie ciągły ból pleców i bioder.


Pomijając wagę, może warto się też udać do jakiegoś ogarniętego fizjoterapeuty w okolicy?

Dobrze napisałeś, że biegi odpadają, ale rowerek stacjonarny może przyśpieszyć redukcję z niepotrzebnych kilogramów i nie obciąża tak stawów. Jak już masz w domu jakiś rower to można też po prostu dokupić zwykły trenażer i tak sobie kręcić. Przy trybie tylko siedzącym + prawie wcale ruchu trzeba bardzo
  • Odpowiedz
@ZarazSieRozkreci: Dodatki dodawane do ławek są całkowicie zbędne dla początkującego, ważne tylko żeby ławka miała opcję ustawienia skosu. Domyślam się, że masz zamiar machać hantlami, ale jeśli sztangą to oczywiście podstawowo stojaki pod sztangę. Jak masz zamiar poważnie trenować to zdecydowanie warto dokupić drążek, opcjonalnie dodatkowo poręcze do dipów.
  • Odpowiedz