@Gozdziu: który Ci się na nic nie zda jak będziesz chciał naprawić usterki na gwarancji. ZNajomy miał ghosta i przez pierwsze 18 miesięcy więcej spędził w serwisie / transporcie do Niemiec niż u niego
który Ci się na nic nie zda jak będziesz chciał naprawić usterki na gwarancji.
ZNajomy miał ghosta i przez pierwsze 18 miesięcy więcej spędził w serwisie / transporcie do Niemiec niż u niego
@ATAT-2: A co takiego ma się tam popsuć (oprócz ramy) czego nie będzie można ogarnąć w innych serwisach? Dodatkowo lepsze bujanie się z odsyłką niż jakby firma miała się na Ciebie wypiać i stwiedzić że to towoja
@ATAT-2: Póki rama nie pęknie to nie widzę sensu wysyłki na gwarancję, to nie jest kosmiczna technologia. Ludzie dwudziestoletnie rowery naprawiają gdzie już nie ma gwarancji ( ͡°͜ʖ͡°)
@ATAT-2: A co takiego ma się tam popsuć (oprócz ramy) czego nie będzie można ogarnąć w innych serwisach?
@Zabi96: Każda głupota. Znajomemu zaczęła rozkręcać się zębatka. W martensie nie mieli klucza więc zaproponowali albo wysłanie do Niemczech do Ghosta albo regulacja we własnym zakresie (w innym serwisie) oczywiście za jego pieniądze. Zaznaczyli tylko, że jeśli problem leży głębiej niż regulacja i podczas serwisu coś się posypie, oni tego
#rowery #mtb #ebike
ZNajomy miał ghosta i przez pierwsze 18 miesięcy więcej spędził w serwisie / transporcie do Niemiec niż u niego
@ATAT-2: A co takiego ma się tam popsuć (oprócz ramy) czego nie będzie można ogarnąć w innych serwisach?
Dodatkowo lepsze bujanie się z odsyłką niż jakby firma miała się na Ciebie wypiać i stwiedzić że to towoja
@Zabi96: Każda głupota. Znajomemu zaczęła rozkręcać się zębatka. W martensie nie mieli klucza więc zaproponowali albo wysłanie do Niemczech do Ghosta albo regulacja we własnym zakresie (w innym serwisie) oczywiście za jego pieniądze. Zaznaczyli tylko, że jeśli problem leży głębiej niż regulacja i podczas serwisu coś się posypie, oni tego
@ATAT-2: To nie do końca tak dobrze skoro się rozsypała a serwis tego nie zauważył ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Zabi96: Oczywiście, ale jakby oddał do zwykłego serwisu i tam by się rozsypało to by z własnej kieszeni naprawiał.
Rama: Kato FS Base AL
Widelec przedni: SR Suntour XCR 34 coil 130 mm
Damper: SR Suntour Raidon R 130 mm