Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mam trudną sprawę.
Potrzebuję rady co zrobić, bo jestem zielony w kwestiach kontaktów z policją itp. Zero mandatów, sądów itp.
Otóż Tydzień temu kupiłem laptopa za niecałe 1500 zł stary acer, ale duża matowa matryca 17 cali, dysk hdd 1000GB.
Koleś który mi go sprzedał na olx od początku wyglądał dziwnie, ale dał mi nawet oryginalne pudełko do tego laptopa - sprawiał wrażanie otumanionego.
Odpaliłem przy nim i działał jak trzeba. Podał mi hasło do konta admina i dostał kasę.
W domu odpaliłem go jeszcze raz i sprawdziłem, że w sumie to jego konto admina jest niby wyczyszczone, ale w koszu jest cały folder z materiałami pedofilskim...
Znalazłem tam też podłączone konto do jakiego dysku w chmurze megacoś tam, gdzie było tego jeszcze więcej. Sciągnałem to gówno na laptopa (było tego 19 GB).
Zapewne na dysku, było tego więcej, może policja odzyska jakoś.
Teraz chciałbym pójść na policję, ale mam dylematy:
1. Nie chcę bawić się w świadka - nie mam na to czasu, pracuję po 14 h dziennie na dwóch etatach.
2. Boję się, że będą mnie jeszcze podejrzewać, bo ściągnąłem i oglądałem kilka folderów (same dzieci, nastolatki, materiał wręcz ryjący banię)
3. Mam dzieci, nie chcę aby coś komuś do głowy przyszło w sądzie, bo była żona ma opiekę nad nimi, a ja widzenia...

Czy dać sobie spokój i stracić kasę, a zanieść go anonimowo na policję?
Zrobię dokumentację rozmowy do kogo kupiłem, telefon, rozmowa na olx, a co najważniejsze ten gość jest tam na zdjęciach.

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #637f74a44bf3873cacec1c18
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt
  • 9
@AnonimoweMirkoWyznania: jak masz jakikolwiek dowód nabycie lapka, który ma datę późniejszą niż fikuśne katalogi, to sprawa jest czysta.