Wpis z mikrobloga

spory krok ale dalej trzeba trzymać ręce na kierownicy


@knsk1: gdyby nie trzeba było, to nie była by to beta. Natomiast (dla mieszkańców Ameryki Północnej) dobra wiadomość jest taka, że można w końcu dostać FSD Betę od razu po zakupie. Nie trzeba czekać, ani mieć wysokiego Safety Score.

Powinno się to przełożyć na większą liczbę kupowanych pakietów FSD, więc i na marże Tesli.
  • Odpowiedz
  • 1
@anonimowy_programista full release!!! Ciekawe czy id razu dostaną V11? Sawyer wyliczał że revenue z tego wyniesie ponad 1 mld USD i to wszystko wliczy się do q4 praktycznie bez dodatkowych kosztów. Q4 będzie sickkk! ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
i to wszystko wliczy się do q4 praktycznie bez dodatkowych kosztów. Q4 będzie sickkk!


@mepps: po pierwsze... nie wiadomo, czy to wliczą. Po drugie... Wall Street raczej wówczas i tak to odliczy, bo będzie to w ich rozumieniu "one time item". Po trzecie, to nadal nie jest Word Wide Release, więc mogli by tylko raczej wliczyć ludzi z US i Kanady.

Natomiast jeżeli Tesla to wliczy, to znaczy, że w następnych
  • Odpowiedz
Poza tym lobby legacy automakers w EU będzie blokować FSD przez lata :(


@mepps: dlatego dobrą wiadomością była by informacja, że Tesla udziela licencji komuś. Osobiście myślę, że fajnie było by zobaczyć w tej roli na Forda - ostatnio rozwiązali własne Argo. Tak... wiadomo, że to US, ale pokazywało by to jasno, że jeżeli się do wyścigu nie dołączą, to będzie po zawodach.
  • Odpowiedz
Natomiast jeżeli Tesla to wliczy, to znaczy, że w następnych kwartałach będą mieli wyższe marże. Obecnie take rate, z tego co pamiętam, to jakis 8%, co daje jakieś $1200 na auto


@anonimowy_programista: Marże Tesli już obecnie są obłędne... sprzedają 7 razy mniej niż Toyota a zarabiają (income netto) więcej niż Toyota. Dodatkowo VW ostatnio stwierdził, że nie jest w stanie produkować EV z zyskiem...
kwanty - > Natomiast jeżeli Tesla to wliczy, to znaczy, że w następnych kwartałach bę...

źródło: comment_1669285437yrXTQHxi5czUH7yyJYCzGc.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Sawyer liczył tylko dla US. Wiadomo że Europa jest 100 lat za murzynami.


@mepps: Nie jest tak źle, na prezentacjach AIDriver pokazał że przez przypadek wizualizacja znaków drogowych w którejś wersji FSD była europejska. To oznacza, że oni cały czas myślą o Europie również!

Teraz widać zaletę takiego rozwiązania nad tym co ma Waymo. Jak bęzie działać to będzie działać praktycznie wszędzie :)

Anyway, teraz wygląda że soft jest już ostro
  • Odpowiedz
@anonimowy_programista: > tak to wyglądało na nieoznakowanych drogach... miesiąc temu.

Cytowany tekst..jeszcze słaby ten autopilot i kamery. W 3.55 min filmiku - 23mil/h przez hopkę i zaraz zablokował pojazd jadący z naprzeciwka.
  • Odpowiedz