Aktywne Wpisy
Byłem przekonany, że moja dziewczyna mnie zdradza i przez to dopuściłem się zdrady profilaktycznej ale okazało się, że ona mnie nie zdradzała tylko przez kilka dni szykowała mi niespodziankę na urodziny i m.in. załatwiła nam tygodniowy wypad na wakacje. Mam na to dowody, że żadnej zdrady nie było i teraz mam wyrzuty sumienia.
Powinienem się przyznać? To prawdopodobnie będzie oznaczać koniec naszego związku ale z drugiej strony ja ją zdradziłem tylko dlatego
Powinienem się przyznać? To prawdopodobnie będzie oznaczać koniec naszego związku ale z drugiej strony ja ją zdradziłem tylko dlatego
Co zrobić?
- Przyznaj się 39.1% (821)
- Nie przyznawaj się 60.9% (1278)
prezeskuliziemskiej +266
#zlodzieje #zabka #pomocy #krakow
Mam sprawę, kumpel Żabkarz wziął na dzień próbny do pracownika. Gość radził sobie całkiem spoko i miał rzekomo doświadczenie w pracy w Żabce. Wiec zostawił go na godzinę samego przy kasie. Niestety gość okazał się oszustem - ukradł karty przedpłacone, powysyłał sobie hajs, ukradł trochę towaru i tablet. W sumie około 5-7k. Sprawa zgłoszona na policję, ale jak to policja - raczej będzie ciężko. Oczywiście dane fałszywe ale
Mam sprawę, kumpel Żabkarz wziął na dzień próbny do pracownika. Gość radził sobie całkiem spoko i miał rzekomo doświadczenie w pracy w Żabce. Wiec zostawił go na godzinę samego przy kasie. Niestety gość okazał się oszustem - ukradł karty przedpłacone, powysyłał sobie hajs, ukradł trochę towaru i tablet. W sumie około 5-7k. Sprawa zgłoszona na policję, ale jak to policja - raczej będzie ciężko. Oczywiście dane fałszywe ale
[System.Serializable]
public struct boneLinks
{
public Transform spineLo, legs, head, handL, handR;
};
public boneLinks links1;
w innym skrypcie:
public boneLinks links2;
Aktualnie mogę z niego wyciągać wartości linia po linii a chciałbym
links2 = links1
#unity3d
links2 = links1;
Struktury działają tak samo jak int czy float, więc powyższe przypisanie stworzy kopie links1 i przypiszę ją do links2.
tak to wygląda, wydaje mi się że zamiast korzystać z już utworzonego structa ja tworzę nowy, inny
skeleton.cs
public struct boneLinks
{
public Transform legs, head, handL, handR;
};
public boneLinks boneLinks1;
skeletonCopy.cs
public struct boneLinks
{
public Transform legs, head, handL, handR;
};
public boneLinks boneLinks2;
boneLinks2 = skeletonPrefab.GetComponent().boneLinks1;//nie działa
boneLinks2.handL = skeletonPrefab.GetComponent().boneLinks1.handL; //działa
Wywal definicję:
public struct boneLinks
{
public Transform legs, head, handL, handR;
};
Do osobnego pliku i wywal to z skeleton.cs i skeletonCopy.cs.
Zostaw tylko:
skeleton.cs
public boneLinks boneLinks1;
skeletonCopy.cs
public boneLinks boneLinks2;
----------------
Generalnie tak jak ty napisałeś wcześniej to jedna Struct z skeleton.cs, a struct z skeletonCopy.cs, to były 2 osobne typy i kompilator, nie wiedział w jaki sposób może je przekonwertować. Jak wywalisz
Plus nie wiem co tam chcesz osiągnąć, ale patrząc po nazwach class jest szansa, że nie potrzebujesz skeleton i skeletonCopy, jeśli one mają być w sumie jednym i tym samym. Z tym, że to już zależy co tam robisz i co potrzebujesz.
Tutaj akurat chodzi o wskazanie skryptowi jakie kości postaci idą do obliczeń. Każda postać ma trochę inne kości więc w prefabie jest skrypt skeleton.cs w którym je linkuję ręcznie do odpowiednich pól. Następnie przy instancji postaci inny skrypt sterujący pobiera sobie te konkretne kości do obliczeń. Miałem to robić przez Scriptable Object ale nie mogłem tam