Wpis z mikrobloga

@goferek: tak jasne

wyobraz sobie ze zatrudniam 20 ludzi ale zamarzylo mi sie ze przydalby sie zonie nowy samochod, wiem ze jest bezrobocie i moze sobie Was wymieniac jak rekawiczki i to za 1/6-1/10 ceny rumuna w UK. 10 z 20 zatrudniam na umowe zlecenie za 800zl bo sie godza a zona chce to auto juz zmienic, teraz bede musial zatrudnic za ~1200zl netto, wchodzi ustawa a ja mam do wyboru
  • Odpowiedz
@Pietal: zaraz przecież Duda to PiS ale i jednocześnie Związki Zawodowe. Duda jest rzecznikiem PiSu czyli mega ultra hiper super prawicy, ale ZZ to jednak lewacki twór. Zatem kim on do cholery jest bo już naprawdę się pogubiłem?!
  • Odpowiedz
@bazingaxl: wolę dobrowolnie zapłacić samą składkę zdrowotną, niż być zmuszanym do płacenia na ubezpieczenie społeczne, z którego nasze pokolenie nie zobaczy ani grosza.

Kiepskie argumenty, sam pracuję już od wielu lat, w tym przez prowadząc przez pewien czas własną działalność gospodarczą. Obecnie korzystam z umów cywilnoprawnych i są one dla mnie najlepszą formą zatrudnienia, bo dostaję najwięcej pieniędzy do ręki, a to, co z nimi dalej zrobię to jest już tylko
  • Odpowiedz
@goferek: publiczna służba zdrowia to już praktycznie fikcja - za prawie każde leczenie jakiego ostatnimi czasy wymagałem płaciłem prywatnie. Jak mam jakąś dolegliwość to wolę zapłacić 100 zł za poradę u prywatnego lekarza i od razu wiem na czym stoję a nie czekać 2 miesiące albo i dłużej. Można też zignorować objaw ale to grozi poważnymi powikłaniami no ale co ma człowiek zrobić - czasem nie ma wyboru i musi ryzykować.
  • Odpowiedz
@rbk17: sam też chodzę prywatnie na badania, ale w niektórych przypadkach potrzebna jest publiczna służba zdrowia, np. pogotowie ratunkowe. Przełożenie tego w całości na prywatne firmy byłoby awykonalne albo działałoby o wiele gorzej, niż teraz.
  • Odpowiedz
Paczkofobię tak tanio leczą?