@Operator_imadla: To jest argument za tym, żeby kupić sobie SUVa ( ͡°͜ʖ͡°) Serio- kilka razy ostatnio musiałem jechać zwykłym sedanem i myślałem że coś mam nie tak z autem, bo połowa aut mi "błyskała" a oni po prostu wjezdzali na wyboje xD Ducato albo master we wstecznym lusterku to już w ogóle ślepota.
@Operator_imadla: Jednej rzeczy nie rozumiem. Auta otrzymują homologację. Kto takiemu Ducato ją wydał, tam naprawdę nie ma wpisanej maksymalnej wysokości montażu świateł? Nawet TIRy mają światła przy ziemi a Ducato i część SUVów potrafią je mieć w c**j wysoko.
@Cobesh: Lusterko fotochromatyczne to lusterko wewnętrzne, którego zadaniem jest automatyczne ściemnianie w celu zapobiegania oślepienia kierowcy przez światła pojazdów jadących z tyłu. Zaletą tego typu lusterka jest również zwiększenie widoczności kierującego pojazdem.
@Operator_imadla: Za każdym razem zastanawiam się czy jest jakiś przepis zabraniający mi wypolerować na połysk, lub w ogóle zamienić tył auta w lustro. Czy oślepianie kierowców za mną ich własnymi światłami jest zabronione?
W@Operator_imadla: w okol #!$%@? o zakazie żarówek ledowych dla osobówek bo razi a fabryki wywalają na drogi takie kwiatki dostawczaki z wysoko zawieszonymi reflektorami - w pierwszej kolejności za to się powinni wziąć.
Jeżeli do lusterka dochodzi zasilanie i ma czujnik światła to jest elektrochromatyczne. I takich lusterek jest 99.99999%. Fotochromów już dawno nie ma.
mysle że na pusto on świeci normalnie a że 90% jeździ przeładowana to się przód podnosi i takie mamy efekty :p
@Operator_imadla to nie to. Mam Ducato i problemem nie są źle ustawione światła czy towar na pace tylko to, gdzie są umiejscowione. Światła mam ustawione idealnie wg SKP, ale zorientowałem się kiedyś, że jak na skrzyżowaniu za blisko podjadę do auta przede mną to moje światła walą po lusterkach. Jest to
mnie bardziej wkurzają kierowcy z adaptacyjnymi światłami. problem w tym, że albo coś są żle wyregulowane lub za późno wykrywaja auta jadące z naprzeciwka, a w efekcie zbyt pózno kierują reflektor na jezdnię, więc i tak jestem oślepiony.
@Operator_imadla w tych Ducato naprawdę nic nie daje jak się ustawi światła na maksa w dół, bo lampy są aż tak wysoko, czy po prostu kierowcy to debile?
@Operator_imadla: większość nowych osobówek ma tak #!$%@?ące białe ledy. Nigdy nie wiem czy to debil jedzie na długich czy co. Skody, Toyoty i BMW najgorzej
@Operator_imadla: Może jestem zbyt głupi na takie coś, ale to czasami nie wynika z tego, że h1 i h2 jest różna przez wysokość aut, a druga przyprostokątna się nie zmienia i musi wynosić min 40m?
Ducato z rana
Serio- kilka razy ostatnio musiałem jechać zwykłym sedanem i myślałem że coś mam nie tak z autem, bo połowa aut mi "błyskała" a oni po prostu wjezdzali na wyboje xD
Ducato albo master we wstecznym lusterku to już w ogóle ślepota.
Jednej rzeczy nie rozumiem. Auta otrzymują homologację. Kto takiemu Ducato ją wydał, tam naprawdę nie ma wpisanej maksymalnej wysokości montażu świateł? Nawet TIRy mają światła przy ziemi a Ducato i część SUVów potrafią je mieć w c**j wysoko.
Jeżeli do lusterka dochodzi zasilanie i ma czujnik światła to jest elektrochromatyczne. I takich lusterek jest 99.99999%. Fotochromów już dawno nie ma.
@Operator_imadla to nie to. Mam Ducato i problemem nie są źle ustawione światła czy towar na pace tylko to, gdzie są umiejscowione. Światła mam ustawione idealnie wg SKP, ale zorientowałem się kiedyś, że jak na skrzyżowaniu za blisko podjadę do auta przede mną to moje światła walą po lusterkach. Jest to
Może jestem zbyt głupi na takie coś, ale to czasami nie wynika z tego, że h1 i h2 jest różna przez wysokość aut, a druga przyprostokątna się nie zmienia i musi wynosić min 40m?
Dałem z siebie całe 20%.