Aktywne Wpisy
BenizBurger +247
Zrobiłem sobie zestawienie jak bardzo polepszył mi się komfort jazdy dzięki zmianie auta. Miałem Fabię III 1.0 MPI Kombi Classic Ambition z pakietami dodatków z 2022, a teraz kupiłem Volvo V70 w wersji T5 z 1998 roku.
Plusy:
1) prowadzi się przyjemniej, kierownica stawia przyjemny opór, czuć prawdziwą mechanikę i solidność
2) wnętrze ładniejsze, a’la drewniane dekory zamiast tandetnego plastiku
3) tłumi nierówności lepiej o 201% względem starego (Fabia III 1.0 MPI
Plusy:
1) prowadzi się przyjemniej, kierownica stawia przyjemny opór, czuć prawdziwą mechanikę i solidność
2) wnętrze ładniejsze, a’la drewniane dekory zamiast tandetnego plastiku
3) tłumi nierówności lepiej o 201% względem starego (Fabia III 1.0 MPI
wjtk123 +90
Od jutra wchodzą w życie przepisy dotyczące konfiskaty pojazdów kierującym po spożyciu alkoholu.
Serdeczne pozdrowienia dla alko-patusów, którzy przez ostatnie miesiące wypłakiwali historie o biednych rodzinach, które stracą narzędzie pracy/dojazdu, rozsiewali łzawe teksty o różnicowaniu kar za to samo przestępstwo, o bogaczach, którzy będą trzymali w garażu 10 Fiatów Punto specjalnie do jazdy po pijanemu, o policjantach, którzy będą przemocą wlewali do gardła alkohol aby doprowadzić do konfiskaty pojazdu, opresyjnej władzy, która
Serdeczne pozdrowienia dla alko-patusów, którzy przez ostatnie miesiące wypłakiwali historie o biednych rodzinach, które stracą narzędzie pracy/dojazdu, rozsiewali łzawe teksty o różnicowaniu kar za to samo przestępstwo, o bogaczach, którzy będą trzymali w garażu 10 Fiatów Punto specjalnie do jazdy po pijanemu, o policjantach, którzy będą przemocą wlewali do gardła alkohol aby doprowadzić do konfiskaty pojazdu, opresyjnej władzy, która
#pracbaza #praca #korposwiat #programista15k
#widzew
@srgs: na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Tomek Czajka wydaje się mieć inne zdanie:-)
łap ode mnie: https://youtu.be/JrQRUr_t5Rk
tl;dw; wg Tomka SpaceX >>> Google
Komentarz usunięty przez autora
Jest dużo pracy, jest duża presja (szczególnie jeśli ktoś jest ambitny), ale z drugiej strony nigdzie się więcej nie nauczyłem. Do tego technologicznie - biorąc pod uwagę automotive
Ja miałem tylko na myśli, że ludzie tam pracujący z wolnej woli pisza się na warunki pracy. Często to są najlepsi ludzie na rynku w danej domenie i gdize indziej mogli by robić za dyrektorów technicznych całych działow.
Więc jeśli pisza się na cruch i
Stały crunch, wymagania na wejście są z kosmosu (jakbym miał w obecnej firmie robić połowę wymagań podczas rekrutacji to nie miałbym nikogo w zespole) i generalnie nie ma tam raczej ludzi z przypadku.
Nadmieniam, że mówimy stricte o zespołach inżynieryjnych, w innych teamach podobno wyglada to troszkę inaczej.
Ale generalnie warto.
Natomiast pod względem rozwiązań stosowanych na produkcji (tzn. w automatyzacji procesów produkcyjnych - cały ekosystem shop floorowy, SCADA, MES itp.) jest po prostu dużo lepiej, dużo szybciej, dużo efektywniej i dużo łatwiej o kolejne usprawnienia niż w innych firmach, z którymi miałem styczność.
Szczegółów nie mam