Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jak się pogodzić z tym że koledzy zarabiają więcej ode mnie? Jestem na ostatnim roku informatyki, 23 lvl i dopiero od miesiąca jestem na pierwszym stażu za 30 zł/h podczas gdy większość moich znajomych z roku siedzi w branży od 2 lat i zarabia 50-80 zł/h, a kilku co od małego programują wyciąga po 100 zł. Mam wyrzuty sumienia bo w czasie gdy ja chlałem i marnowałem czas śpiąc na kacu w czasie zajęć, oni się uczyli i pracowali i teraz zbierają tego owoce.

#studbaza #pracait #pracbaza #praca #zalesie #gorzkiezale

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6365359cc8f06a7cac344c15
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 23
@AnonimoweMirkoWyznania: jezeli nie #!$%@? tego czasu na zamulanie przed tibia, a imprezowales i fajnie to wspominasz, to nie ma co sobie w brode pluc :) kiedys sie tam zrownacie zarobkami, a jak nie to i tak na swoje wyjdziesz, z glodu nie umrzesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

kto wie moze oni teraz sie wyzalaja, ze kiedy inni imprezowali i poznawali fajne dziewczyny oni debugowali kod ( ͡
Mam wyrzuty sumienia bo w czasie gdy ja chlałem i marnowałem czas śpiąc na kacu w czasie zajęć, oni się uczyli i pracowali i teraz zbierają tego owoce.


@AnonimoweMirkoWyznania: Masz DOPIERO 23 lata. Nie zmarnowałeś ani sekundy tego czasu ( ͡° ͜ʖ ͡°). Jeśli teraz weźmiesz się za robotę/naukę, to poczujesz to za max. 5 lat.

Ja mam głównie kolegów programistów, którzy zarabiają 2x tyle, co ja.