Aktywne Wpisy
NightWing +238
Ale mnie barberka urządziła :(. Kark zjechany na maksa, przez brak umiejętności obsługi trymera. Pani Ania zwaliła to na moją skórę i że tak często u innych klientów się zdarza. Po czym skasowała mnie za wizytę. W domu jak zobaczyłem te ślady to przecież to wygląda jakby mnie ktoś nożem zaatakował. Szefowa powiedziała, że do godziny ślady zejdą xd. Poprosiłem o zwrot kasy to sobie kupię chociaż octenisept.
#!$%@? nigdy więcej barberów.
#!$%@? nigdy więcej barberów.
Programista500plus +356
2x20 Na uczelnię i nazad. Naprawdę było w pytę. 100m przed uczelnią kapeć na przednim kole. Po użeraniu się z krnąbrnymi oponkami z tribana na niemniej krnąbrnych obręczach okazało się, że zapasowa dętka też gdzieś złapała dziurkę xD następnym razem zacznę od sprawdzenia zapasu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
I tak 6,5k km i dopiero pierwszy flak to nieźle, jak tu niektórzy potrafią złapać kilka w sezonie.
50 miało być zbieraniem kilku kwadratów, ale trochę późno wyjechałem, więc zebrałem dwa i zawinąłem manatki do domu
W tygodniu : 90 km
W miesiącu: 463 km
W roku: 6479 km
#rowerowyrownik #ruszgdansk #rower #wykoptribanclub #rowerowetrojmiasto
Skrypt | Statystyki
@Nie_znany: Co?
Ja łatam średnio raz na 500 km ( ͡° ʖ̯ ͡°) . Wkładki, pilnowanie cśnienia, opony typu "nienajtańsze" + "nieprzebijalne" nic nie dają w starciu z dużym miastem. Potłuczone butelki i metalowy złom co kawałek robi robotę...
Zobaczę za rok, jak
@Nie_znany: Dziura w zapasowej dętce bo pewnie przetarła się od wożenia przez ten czas. Sam to przerabiałem. :) Zapas trzeba w coś zawinąć, żeby się nie przecierał.
@Nie_znany: Jak stockowe opony przejechały 6,5k bez kapcia po mieście, to bym bez wahania kupił identyczne, o ile są dostępne.
W jednym rowerze mam schwable range cruiser k-guard 3, w drugim (typowo na jazde do roboty) k-guard 5. Na k-guard 5, mających teoretyczniue lepsza ochronę przed przebiciem niż 3, łapię więcej kapci na kilometr, niż w 3. Obie wersje z tego samego
polecam zawinąć dętkę w torebkę z grubej folii np. po makaronie / muesli. One są właściwie nie do przetarcia.
@Nie_znany: phi, mnie spotkał dopiero po 21732 km od zakupu, na trzecim zestawie opon, za który dałem całe 2*41 zł (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Jechałeś może gdzieś
@faxepl: Jak Wy to robicie (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Wkładki antyprzebiciowe, ciśnienie, talk w oponie, układanie (nienajtańszej z resztą) dętki na dwa razy. A i tak łatanie kichy co maksymalnie 500km...
@MuojemuKuotu: z jednej strony yo, z drugiej wrzuciłbym sobie coś szerszego z bieżnikiem. Mimo dzwoniącej sory z tyłu, to takie latanie po szuterkach mnie uwiodło. A z trzeciej podobają mi się opony z beżowym rantem.
@faxepl: tak blisko, a jednak tak daleko ( ͡
@Nie_znany: A to swoją drogą (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
@MuojemuKuotu: zawsze wybieram oponę z jak najpełniejszym bieżnikiem na środku (pic rel), bez wielu wcięć lub (o zgrozo!) klocków.
przebita opona była akurat moją pierwszą z wkładką antyprzebiciową (ʘ‿ʘ)
sprawdzam palcami. Raz podjechałem do osiedlowej stacji naprawy rowerów bo ma pompkę z manometrem. Podłączyłem wężyk ale się okazało, że
@faxepl: Ja tak samo... i to odnośnie wszystkich akapitów z posta powyżej. Ciśnienie już rozpoznaję jadąc, a kapcie łapię na krawędzi opony, gdzie wkładki nie ma ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Widać miasto nie wybacza. Albo lite opony, albo łatanie co kawałek
@MuojemuKuotu:
K-guard nic daje w starciu ze szkłem czy stalą, bo to po prostu za ostre jest.
Ale GreenGuard lub PunctureGuard, już dużo pomaga, bo dzięki swojej grubości (3mm) po prostu zatrzymuje w sobie małe odłamki. Na praco-domowy i turystyczny rower najlepsze są Marathon lub Energizer.
@MuojemuKuotu:
To brzmi jak paradoks przeżywalności ( ͡º ͜ʖ͡º)