Wpis z mikrobloga

via Rowerowy Równik Skrypt
  • 41
905 539 + 20 + 20 + 51 = 905 630

2x20 Na uczelnię i nazad. Naprawdę było w pytę. 100m przed uczelnią kapeć na przednim kole. Po użeraniu się z krnąbrnymi oponkami z tribana na niemniej krnąbrnych obręczach okazało się, że zapasowa dętka też gdzieś złapała dziurkę xD następnym razem zacznę od sprawdzenia zapasu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I tak 6,5k km i dopiero pierwszy flak to nieźle, jak tu niektórzy potrafią złapać kilka w sezonie.

50 miało być zbieraniem kilku kwadratów, ale trochę późno wyjechałem, więc zebrałem dwa i zawinąłem manatki do domu

W tygodniu : 90 km
W miesiącu: 463 km
W roku: 6479 km

#rowerowyrownik #ruszgdansk #rower #wykoptribanclub #rowerowetrojmiasto

Skrypt | Statystyki
Pobierz Nie_znany - 905 539 + 20 + 20 + 51 = 905 630

2x20 Na uczelnię i nazad. Naprawdę było...
źródło: comment_1666375737ykzW2ZQ45NPJBRjYjff40t.jpg
  • 13
2x20 Na uczelnię[...]6,5k km i dopiero pierwszy flak


@Nie_znany: Co?

Ja łatam średnio raz na 500 km ( ͡° ʖ̯ ͡°) . Wkładki, pilnowanie cśnienia, opony typu "nienajtańsze" + "nieprzebijalne" nic nie dają w starciu z dużym miastem. Potłuczone butelki i metalowy złom co kawałek robi robotę...
@MuojemuKuotu: no właśnie też się spodziewałem, że cienkie szosowe oponki to będą zjadane przez miejską i podmiejską dżunglę, w tym jakieś lasy czy pola zaliczane jako szutry, a tu trochę pociągnęły te stockowe tribany. A pilnowanie ciśnienia to nie jest moja mocna strona i często jak nakładam pompkę to mam np. 3bary, gdzie minimum dla tych opon to 6 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zobaczę za rok, jak
wymienię kapcie na coś lepszego ile to będzie wytrzymywać


@Nie_znany: Jak stockowe opony przejechały 6,5k bez kapcia po mieście, to bym bez wahania kupił identyczne, o ile są dostępne.

W jednym rowerze mam schwable range cruiser k-guard 3, w drugim (typowo na jazde do roboty) k-guard 5. Na k-guard 5, mających teoretyczniue lepsza ochronę przed przebiciem niż 3, łapię więcej kapci na kilometr, niż w 3. Obie wersje z tego samego
okazało się, że zapasowa dętka też gdzieś złapała dziurkę xD


polecam zawinąć dętkę w torebkę z grubej folii np. po makaronie / muesli. One są właściwie nie do przetarcia.

I tak 6,5k km i dopiero pierwszy flak to nieźle,


@Nie_znany: phi, mnie spotkał dopiero po 21732 km od zakupu, na trzecim zestawie opon, za który dałem całe 2*41 zł ( ͡ ͜ʖ ͡)

Jechałeś może gdzieś
Pobierz faxepl - > okazało się, że zapasowa dętka też gdzieś złapała dziurkę xD

polecam za...
źródło: comment_1666378827xUQcCcGhF8wmFSUxsjx8Wo.jpg
phi, mnie spotkał dopiero po 21732 km od zakupu,


@faxepl: Jak Wy to robicie (°°

Wkładki antyprzebiciowe, ciśnienie, talk w oponie, układanie (nienajtańszej z resztą) dętki na dwa razy. A i tak łatanie kichy co maksymalnie 500km...
@dybligliniaczek: no właśnie się tego nauczyłem dość boleśnie, następny w coś schowam i wrzucę jeszcze kilka łatek, żeby takie rzeczy jednak na miejscu załatać

@MuojemuKuotu: z jednej strony yo, z drugiej wrzuciłbym sobie coś szerszego z bieżnikiem. Mimo dzwoniącej sory z tyłu, to takie latanie po szuterkach mnie uwiodło. A z trzeciej podobają mi się opony z beżowym rantem.

21732


@faxepl: tak blisko, a jednak tak daleko ( ͡
Jak Wy to robicie (°°


@MuojemuKuotu: zawsze wybieram oponę z jak najpełniejszym bieżnikiem na środku (pic rel), bez wielu wcięć lub (o zgrozo!) klocków.

Wkładki antyprzebiciowe,

przebita opona była akurat moją pierwszą z wkładką antyprzebiciową (ʘʘ)

ciśnienie,

sprawdzam palcami. Raz podjechałem do osiedlowej stacji naprawy rowerów bo ma pompkę z manometrem. Podłączyłem wężyk ale się okazało, że
Pobierz faxepl - > Jak Wy to robicie (╯°□°)╯︵ ┻━┻

@MuojemuKuotu: zawsze wybieram oponę z j...
źródło: comment_1666379801VCPSTaGKVQR829KhVEA1S0.jpg
zawsze wybieram oponę z jak najpełniejszym bieżnikiem na środku (pic rel), bez wielu wcięć lub (o zgrozo!) klocków.


@faxepl: Ja tak samo... i to odnośnie wszystkich akapitów z posta powyżej. Ciśnienie już rozpoznaję jadąc, a kapcie łapię na krawędzi opony, gdzie wkładki nie ma ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Widać miasto nie wybacza. Albo lite opony, albo łatanie co kawałek
schwable range cruiser


@MuojemuKuotu:

K-guard nic daje w starciu ze szkłem czy stalą, bo to po prostu za ostre jest.
Ale GreenGuard lub PunctureGuard, już dużo pomaga, bo dzięki swojej grubości (3mm) po prostu zatrzymuje w sobie małe odłamki. Na praco-domowy i turystyczny rower najlepsze są Marathon lub Energizer.
@eeemil: Dobrze wiedzieć, tylko już za późno () . Teraz na poważnie myślę nad litymi oponami do roweru pracodomowego. Trasa przez miasto i tak nie daje się rozpędzić, a zupełnie uniknę niespodzianek typu odkrycie flaka o godzinie 05:20.