Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@mepps: O kurde, to chamstwo z ich strony. Ciekawe co mi będą proponować w listopadzie. U mnie na szczęście jest wiele alternatyw i zastanawiam się czy ich pożegnać i przejść do Netii. Chyba zacznę jednak od rozmowy z działem utrzymania klienta bo jednak w call center to nie mają żadnych widełek.
@SaintWykopek: a po co niby firmy mają zabiegać o względy klienta którego już u siebie mają skoro w większości przypadków ten klient od nich nie odejdzie bo mu sie nie chce zmieniać banku/sieci/dostawcy itp? Przecież to logiczne, że kasę lepiej włożyć w pozyskanie nowych klientów. Nigdy nie zrozumiem tego narzekania xD
@SaintWykopek: zawsze informuj ich, że rozwiazujesz umowę. Wtedy dopiero im się pojawia opcja pakietów premium. Często przełączaja wtedy do innego działu co ma więcej swobody i proponuje naprawdę sensowne opcje, oczywiście warto się i tak targować np. podając alternatywy jakie masz: przejście na kartę, oferte dla nowych klientów konkurencji itd...
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Od wielu lat jestem klientem nc + / canal+.
Wczoraj dzwonili do mnie proponując nowy dekoder 4k. Ok, ta propozycja jest zrozumiała i koszt dostawy, który miał ileś kosztować jest dla mnie zrozumiały.
Ale... te gnoje w ramach tego nowego dekodera powiedzieli, że również podwyższa mi miesięczny abonament! :)
Niech #!$%@? :)
@SaintWykopek: przy każdym przedłużeniu abonamentu słyszę że nie mogę kontynuować swojej oferty która mi pasuje i muszę wybrać cośinnego droższego igorszego. Dlatego zawsze mówię że podpiszę tylko na takich samych warunkach bo nie chcę płacić więcej. I o dziwo zawsze się zgadzają po paru dniach wydzwaniania