Wpis z mikrobloga

Brakuje pracownikow IT, ale juniorow to po co zatrudniac.


@darqnies: No ale junior też musi mieć wiedzę i umiejętności. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To nie jest tak, że brakuje ludzi, to bierzemy ludków z łapanki.

Ktoś się chyba za dużo
  • Odpowiedz
@A_Duda: Co myślałeś? Bo pewnie źle. Przecież nie aplikuje na scrum mastera, czy programiste 15k. Tylko przezież bardziej w profil pomocy technicznej, czyli azure, ad, administracja windowsem i linuxem, itp... Więc dalej - czego oni mogą wymagać?
  • Odpowiedz
@darqnies: Klasyka, ja wchodzilem na rynek 5 lat temu i juz bylo ciezko, ta branza jest zapchana na amen, tu robota jest juz tylko dla midow i seniorow

Wszystko przez te j----e kampanie targetowane do grazyn i januszy ze kazdy moze kodzic, dobre chlopaki sie nie moga przebic teraz xD
  • Odpowiedz
@lentilek: Oczywiście że tak, ta sama śpiewka że jesteś jak narazie najlepszym kandydatem, miałem zadanka które rozwiązywałem, było czuć że dobrze się zgadujemy. I d--a.
  • Odpowiedz
@darqnies: Tak właśnie myślałem, że masz podejście "jakie sa ich oczekiwania względem juniora helpdesku?"

Panie na juniora coś ode mnie chcą? Ale jak to? Czegoś wymagają? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Przecież to juniora to powinni nauczyć cnie? XD

Aby się przebić przez setki kandydatów
  • Odpowiedz
@A_Duda: Jak to ma się do tego że zapraszali mnie na rozmowy, i nawet byli zadowoleni? Jeżeli potrzebują specjalistów na minimalnej to niech sobie ich zrobią z nowych. Każdy kto ze mną pracował twierdzi że ja się do tej pracy nadaje i że z moim zapałem do tego byłbym dobrym pracownikiem supportu. I tak, wiem że to g---o gadanie. Ale jednak po tych 2 latach nadal mam iskrę nadziei że
  • Odpowiedz