Aktywne Wpisy
![nad__czlowiek](https://wykop.pl/cdn/c0834752/1d4c75c9ec2276d5f113d27c67d7ae96efc5fb4d1969533619a90744a6eefe25,q60.png)
#zwiazki #redpill #blackpill #tinder #seks #podrywajzwykopem #randkujzwykopem #badoo
Po ponad miesiącu używania #tinder stwierdzam, że zaorali ją nawet dla chad-lite xDDD. Bez bulenia kasy nic nie da sie ugrać. Jestem 7/10 i 188cm wzrostu, siłownia, barbery, praca w IT i tak dalej.
Słuchajcie, wcześniej miałem tindera 3 lata temu. Zero problemów z zaliczaniem loszek chociaż nawet jak jest sie 7/10 to i tak sporo #!$%@? miałem, jakies krzywe akcje. Wracając. Zazwyczaj robiłem tak, że zakładałem konto i wpadało raz 200, raz 400, raz 300 par w miesiąc, po 2-3 tygodniach zaczynały wpadać już tylko 1-2 pary dziennie, mimo że dbałem o to by co jakiś czas zmieniać opis/zdjęcia, przesuwać ok 50% w prawo 50% w lewo żeby mieć wysoki ELO score to i tak zasięgi były ucinane. Ale był jeden prosty trick. Wystarczyło skasowac konto i założyć je za 3-4 dni i znowu był boost początkującego, który dawał te 200-400 par w miesiąc.
Robiłem
Po ponad miesiącu używania #tinder stwierdzam, że zaorali ją nawet dla chad-lite xDDD. Bez bulenia kasy nic nie da sie ugrać. Jestem 7/10 i 188cm wzrostu, siłownia, barbery, praca w IT i tak dalej.
Słuchajcie, wcześniej miałem tindera 3 lata temu. Zero problemów z zaliczaniem loszek chociaż nawet jak jest sie 7/10 to i tak sporo #!$%@? miałem, jakies krzywe akcje. Wracając. Zazwyczaj robiłem tak, że zakładałem konto i wpadało raz 200, raz 400, raz 300 par w miesiąc, po 2-3 tygodniach zaczynały wpadać już tylko 1-2 pary dziennie, mimo że dbałem o to by co jakiś czas zmieniać opis/zdjęcia, przesuwać ok 50% w prawo 50% w lewo żeby mieć wysoki ELO score to i tak zasięgi były ucinane. Ale był jeden prosty trick. Wystarczyło skasowac konto i założyć je za 3-4 dni i znowu był boost początkującego, który dawał te 200-400 par w miesiąc.
Robiłem
![winterberrysandwich](https://wykop.pl/cdn/c0834752/53c196053eab4f27e814239623a18019a46a25e4ae4d572421dd8e0b3ee67306,q60.jpg)
#praca #pracait #programista15k #pracbaza
Mam wrażenie, że od kiedy rozpoczął się u mnie okres 3 miesięcy wypowiedzenia to już nikt nie zaprasza na rekrutacje. 6k brutto QA here. Gnije jak rozmawiam ze znajomymi o zarobkach w branży i nie są w stanie uwierzyć w moją stawkę. Jednocześnie nie mogę się wyrwać z tego gówna nie ważne jak mocno się staram. Warto w ogóle jeszcze
Mam wrażenie, że od kiedy rozpoczął się u mnie okres 3 miesięcy wypowiedzenia to już nikt nie zaprasza na rekrutacje. 6k brutto QA here. Gnije jak rozmawiam ze znajomymi o zarobkach w branży i nie są w stanie uwierzyć w moją stawkę. Jednocześnie nie mogę się wyrwać z tego gówna nie ważne jak mocno się staram. Warto w ogóle jeszcze
Hej wszystkim jeszcze raz, tu wasz człowiek z Japonii! Przepraszam za tak długi czas bez posta, ale życie w Japonii toczy się dla mnie trochę innym tempem i szczerze powiedziawszy to tydzień zlatuje jak jeden dzień i dopiero dziś miałem czas przysiąść.
Dziś chciałbym opowiedzieć wam o japońskim świecie kolejowym w obrębie Kansai, czyli jednej z największych aglomeracji na świecie, w której akurat zamieszkuje. By przybliżyć wam temat większe miasta w regionie Kansai to:
- Osaka (9 milionów mieszkańców)
- Kioto (2,5 miliona mieszkańców)
- Nara (1,3 miliona mieszkańców)
- Hyogo (5,6 miliona mieszkańców)
- Wakayama (1 milion mieszkańców)
- Shiga (1,5 miliona mieszkańców)
W przybliżeniu więc region ten zamieszkuje około 21 milionów osób co jest ponad połową wszystkich Polaków zamieszkujących na terenie Polski. Mimo, że Kansai w porównaniu do Tokio i okolic wydaje się małe to dla osób zza granicy cały ten region jest turystycznie bardzo ważny. Znajduje się tu wiele zabytków (Zamek w Himeji), muzeów (Kobe), miejsc do imprezowania (Dotonbori w Osace) czy relaksu (Wakayama). Jak wiadomo - turyści autami po Japonii raczej nie jeżdżą, więc skomunikowanie wyżej wymienionych miast leżało nie tylko w interesie mieszkańców, ale także lokalnych rządów, które chcąc przyciągnąć do siebie osoby zza granicy musiały prężnie rozwinąć środki transportu publicznego. Choć nie ma co się oszukiwać, kolej w dzisiejszych czasach służy przede wszystkim mieszkańcom w trakcie dojazdów do pracy, do domu, na zakupy czy na imprezy to została zaprojektowana tak by osoba zza granicy bez problemu poradziła sobie z dotarciem na miejsce. Twórca Chlebaka mógłby wziąć przykład. XD
Po regionie Kansai jeździ wielu przewoźników w tym dwóch państwowych (japońska kolej państwowa dzieli się na spółki, które ze sobą współpracują, ale odpowiadają za inne regiony kraju), kilku prywatnych i kilku miejskich.
Zdecydowanie największym przewoźnikiem w regionie jest Japan Rail West (dalej: JR West, odpowiednik polskiego PKP Intercity Zakładu Zachodniego z siedzibą w Poznaniu - a szkoda, Wrocław byłby odpowiedniejszą lokalizacją), który odpowiada za transport międzymiastowy po całym regionie, a dodatkowo uruchamia specjalną linie w Osace zwaną Loop Line, która pozwala mieszkańcom stolicy regionu na podróżowanie po najważniejszych dzielnicach miasta. Jak sama nazwa mówi linia ta zatacza koło - zaczyna swój bieg na stacji Osaka i kończy na stacji Osaka po drodze przejeżdżając przez zachodnią, południową i wschodnią część miasta (lub w drugą stronę). Najbliższą mi analogią będzie linia tramwajowa 0 we Wrocławiu, ale zakładam, że w innych miastach Polski także zdarzały się linie okólne. Zasada jest ta sama tylko, że kolejowa. JR West uruchamia pociągi osobowe, przyśpieszone, ekspresowe (w Japonii zwane Limited Express), a także Shinkanseny.
Drugim dużym przewoźnikiem są linie Hankyu z ich charakterystycznym bordowym kolorem. Pociągi Hankyu obsługują jedynie północną część regionu Kansai – ich głównymi liniami są te prowadzące z Osaki do Kobe, Kyoto i Takarazuki. Jest to przewoźnik skapitalizowany i obsługuje w większości pociągi przyśpieszone.
Trzecim przewoźnikiem, który sam przychodzi mi na myśl są prywatne linie Nankai, które jako jedyne poza narodowym JR West obsługują międzynarodowe lotnisko Kansai, a także jeżdżą do Wakayamy (cel turystyczny, dużo plaż, a także i zamek) i przeciwdziałają wykluczeniu transportowemu w mieście Hashimoto (68 tysięcy mieszkańców) łącząc je z Osaką. Pociągi Nankai to składy osobowe i przyśpieszone.
Na sam koniec zostawiłem pociągi Kintetsu, które jednak odgrywają jedną z największych roli przy organizowaniu transportu zbiorowego w regionie Kansai. Linie te łączą Osakę z Narą, Kyoto, Nagoyą (która leży już poza regionem Kansai), a także mniejszymi miejscowościami jak Tsu, Ise czy Yoshino. Kintetsu poza pociągami osobowymi uruchamia także pociągi pośpieszne (jak Shimakaze obsługiwany przez EZT ‘Kintetsu 50000 series’), a część z ich linii służy za naprawdę piękne punkty widokowe.
PS. Metro to oddzielny temat. Pociągi Metra to zdecydowanie najpopularniejszy sposób podróżowania po Osace, ale ze względu na mnogość linii i inny system działania Metro zostawię na zupełnie oddzielny wpis, albo ich serię.
Jak już wiemy co jeździ i gdzie to następnym razem opowiem wam jak to jest z biletami – gdzie kupujemy, jakie mamy ulgi, jak to wygląda, gdy przesiadamy się z jednego pociągu na drugi, a także dotknę tematu oznaczeń na peronach (ale do tego potrzebuję porobić jakieś dobre zdjęcia), obsługi pociągu, wagonów dla kobiet i wszystkiego co tyczyć się może dworców kolejowych i ich okolic.
Miłego Czwartku, trzymajcie się!
PS2. Sorry za jakość zdjęć, większość robiona telefonem i to w ruchu. Postaram się bardziej na przyszłość :(
PS3. Nie wspomniałem o tym, bo dla mnie może to wydawać się oczywiste, ale przy wrzucaniu zdjęć coś mnie natknęło - każda spółka kolejowa ma swoje własne linie kolejowe, po których jeżdżą tylko pociągi danego przewoźnika. Pociągi JR West nie jeżdżą po torach Hankyu, a pociągi Hankyu nie mogą jeździć po torach Kintetsu. Na Polskie warunki PolRegio nie spotykałoby się na torach z Intercity :D
#kolej
źródło: comment_16638201171Bgm4tbdztMXUNCdHgHoxL.jpg
Pobierz