Wpis z mikrobloga

Zainspirowany tym https://spidersweb.pl/autoblog/parkowanie-na-chodniku-suv-dmc-2-5-t/ mam pytanie do posiadaczy #suv i innych nieco ciezszych furek ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jezeli macie DMC>2.5t pola F1, F2 w dowodzie rej), to czy parkujecie na chodniku? (ofc w miejscach gdzie generalnie abstrahujac od dmc jest to dozwolone np pic rel)


#motoryzacja #samochody
WykopanyDzon - Zainspirowany tym https://spidersweb.pl/autoblog/parkowanie-na-chodnik...

źródło: comment_1663417935HL2hZCVjk6H7IZtqQWgumt.jpg

Pobierz

PYTANIE JAK WYZEJ

  • dmc > 2.5t i parkuje na chodniku 40.0% (8)
  • dmc > 2.5t i nie parkuje na chodniku 0% (0)
  • dmc < 2.5t. tylko sprawdzam wyniki 60.0% (12)

Oddanych głosów: 20

  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach