Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@padobar: @tozalezyogunie:
Nikt mnie tak ostatnio nie wkurzył jak Virgin właśnie. A jestem raczej cierpliwym i wyrozumiałym klientem.
Mieli jakies 2 miesiące temu duże problemy z zasięgiem, wielu ludzi narzekało u nich na ich profilu na facebooku, tłumaczyli się że już nad tym pracują. Więc czekałem, raz miałem zasięg przez dzień, raz znajomi mi mówią że nie idzie się do mnie dodzwonić, dostają komunikat "nie ma takiego numeru". Nie działał
@gurken: Jakbyś się przeniósł do Orange, to nadal by Cię Virgin prześladował. Przy przeniesieniach do Orange często pojawia się taki błąd, że osoby z Play i wszystkich submarek nie są w stanie się do Ciebie dodzwonić, bo "Wybrany numer nie istnieje". Jak poinformował mnie Pan z nju przy reklamacji, takie cyrki z Play są nagminne. P4 to tylko zaorać, bo nic z tego nie będzie.
@Zulf: to nie boty, sam pracowałem w takim miejscu, musisz po prostu posługiwać się konkretnymi formułkami i masz około 10s na odpisanie na wiadomość, jak nie spełniasz warunków to Cię #!$%@?ą, praca jak dla robota, zwłaszcza, że trzeba obsługiwać kilka różnych czatów z różnych firm jednocześnie
@Zulf: Boty i newsletter nie są na każdej, za to na każdej są te #!$%@? ciasteczka. Z góry powinno być ustalone, że akceptuję i mi tego nie wyświetlajcie, a jak zechcę akceptować to gdzieś w stopce mogę to zmienić. Kiedyś nie było tego problemu, a ciasteczka były i było dobrze