Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy będąc nieśmiałym, małomównym chłopakiem, mającym jakieś zainteresowania poza graniem w gry ma jakieś szanse na poznanie dziewczyny? Lvl 20 i cóż, powoli tracę nadzieję. W pracy poznać nikogo nie poznałem i raczej nie poznam (taka specyfika firmy), na uczleni (studiuję zaocznie) kontaktu nie mam z kimkolwiek, więc z dziewczynami też. Na innych kierunakch szukałeś? Tak, są, tylko co to zmienia skoro nie wiem jak podjeść i zacząć rozmawiać (nie mówiąc o tym, że czasu między zajęciami też nie ma zbyt dużo)? Na kółka studenckie nie chodzę bo żadne mnie nie interesuje. Poza pracą i uczelnią głównie przesiaduję w domu, nie mam ekscytującego hobby, które by mnie wyciągało do ludzi (składanie modeli samochodów, jazda na rowerze), na siłownię też nie chodzę bo się wstydzę, a na kursie językowym (raz w tygodniu chodzę) co prawda jest kilka osób, ale z nikim nie załapałem kontaktu lepszego (przychodzę, robię swoje i wychodzę, i z tego co zauważyłem to większość tak robi). Jakieś pomysły czy lepiej sobie odpuścić dziewczyny i jakiekolwiek znajomości damsko-męskie i skupić się na prac i zarabianiu pieniędzy (mama mi mówi, że jak będę dobrze zarabiał to napewno jakaś się mną zainteresuje, ale mnie to nie pasuje bo nie chcę być z kimś dlatego, że będę miał pieniądze)?
#rozowepaski #niebieskiepaski #pytanie #pytaniedoeksperta #niesmialosc #samotnosc

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #63066cfb1eed4ee6f4af86a1
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 15