Wpis z mikrobloga

@virusriddle: szczerze bo mustang mi się bardziej podoba, camaro też takie średnie, poza tym ja kupuje raczej z salonu a u nas nie ma dystrybucji tych aut musiałbym kombinować i sprawdzić czy np. w niemczech jest.. nie chce mi sie, salon forda mam 10 minut od domu, już prędzej bym rozważył porsche 718 ale jednak v8 ciekawsze mimo że środek gorszy
  • Odpowiedz
@bruuh wpisując "dodge salon" wyszukuje mi kilka dealerów w Polsce więc nie powinno być problemu. Dodge ma ta przewagę że ma lepsze wykonanie a nie sam plastik jak w mustangu no i nie jest tak oklepany na drodze
  • Odpowiedz
@bruuh: kiedyś celem mustanga było być najtańszym V8 na rynku, jak jest teraz to nie wiem, ale z mustangami w stanach to jak z passatem w polsce, wszędzie go pełno, niedługo będzie tak i tutaj. Mi osobiście stinger bardziej się podoba, do tego są egzemplarze z 4x4
  • Odpowiedz
@bruuh: Miałem do czynienia z tym i tym. Singer to szybkie auto rodzinne. Mustang to wersja coupe Mondeo. Dla dwóch osób brałbym Mustanga. Stingera dla rodziny. Mustang jest mega tani w serwisie. W204 było że dwa razy droższe.... Do tego w porównaniu do ecoboosta to nawet paliło więcej :p
  • Odpowiedz
@Golfinho: no to ja mam W205 i koszty są dla mnie praktycznie zerowe bo to auto sie po prostu nie psuje, tylko tarcze klocki i olej wymieniam :) mnie interesuje tylko wersja V8 jak już
  • Odpowiedz
stingerowi to bliżej do dacii wykończeniem i pochodzeniem niż do audi


@tussipect: nom. Szkoda, że to w Audi są części od Skody xD
Szkoda też, że Stingera i Audi z podobnego segmentu to w internetach widziałeś.
  • Odpowiedz
@bidzej: przypuszczam ze masz rację, a4 nie mialem okazji jechac, natomiast aktualnymi a6, a8, sq7, poprzednim s8 owszem... a6 jest takie jakies plastikowe, natomiast a8 ma kapitalne zagłówki i promień skrętu.

Mialem kiedys octavie2 i technicznie to bylo to samo co golf5, seat leon i audi a3. Ogolnie pokrewienstwa koncza sie na segmencie d, klasa wyższa zaczyna sie od a6,e,5... stinger to nie te progi.
  • Odpowiedz
Ogolnie pokrewienstwa koncza sie na segmencie d


@tussipect: mhm... a tymczasem części z tych samych fabryk, tych samych linii i maszyn produkujących komponenty dla VAG trafiają i do Citigo, i do Cayenne ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz
@bidzej: tak, w cayene bedziesz mieć śrobkę od citigo, ale w citigo nie bedziesz mieć pneumatyki,matrixów czy silnikow od cayene... w bmw czy mb takie sytuacje nie wystąpią w ogóle bo nie robią samochodów klasy budzetowej w ramach koncernu.

Dzisiaj dostałem zastępcze 508, samochód za ok 200, a bliżej mu do berlingo niż klasy c nie mowiac o e....
  • Odpowiedz
w bmw czy mb takie sytuacje nie wystąpią w ogóle bo nie robią samochodów klasy budzetowej w ramach koncernu.


@tussipect: Mercedes ma wspólne (te same) silniki z Dacią (i Renault i Nissanem) ( ͡° ͜ʖ ͡°) Te benzynowe 1.3 Turbo
  • Odpowiedz
@viollu: a chipy pewnie z 90% innych marek ... ale faktycznie mb te silniki pakuje do modeli chyba A i pokrewnych. Chciałem napisać że wyższe modele są już czyste, ale z tego co pamietam w w213 200d z początku produkcji to było 220d (1950cm3) obcięte programowo z mocy, a od 2020 zaczęli chyba tam pakować 1.6 ten sam co w talismanie xD tak trochę słabo kupić merca z silnikiem renaulta...
  • Odpowiedz
niemniej jak wsiadziesz do mercedesa e to w środku nawet w chudszej wersji to nie znadziesz przycisków plastik fantastik i jest to zrobione lepiej niż w a6


@tussipect: nom, nie to, że WSZYSCY jadą po mercedesie za trzeszczące wnętrza, błyszczące gównoplastiki i azjatyckie błyskotki. Widać nie za wysokie masz mniemanie o A6, skoro to uznajesz za "lepsze" ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz
kurde w komentarzach wszyscy Mustang w ankiecie stinger o co chodzi xd


@bruuh: tak to jest jak nie napiszesz w pierwszym poście po co Ci auto. Stinger jako główne auto w domu jest sensowniejszym wyborem niż Mustang, ale jako zabawka nie ma do Mustanga podejścia ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@tussipect: nom, nie to, że WSZYSCY jadą po mercedesie za trzeszczące wnętrza, błyszczące gównoplastiki i azjatyckie błyskotki. Widać nie za wysokie masz mniemanie o A6, skoro to uznajesz za "lepsze" ( ͡° ͜ʖ ͡°)-


@bidzej: śmigam E, brat A6, modele porównywalne wyposażeniowo, może ciut wyżej A6 i w zestawieniu tych dwóch to powiem tak:
E ma ten gówniany piano-black i podłokietnik trzeszczy (zakładam że o tych plastikach mówisz bo co do zasady nie ma ich więcej we wnętrzu - reszta miękka albo inne tworzywa), A6 ma wielki, wiecznie popalcowany ekran co mnie drażni o tyle że żeby uistawić klimę muszę oderwać wzrok od drogi. Jednak w E to wnętrze jest z lepszych materiałów, metal to metal, przyciski jakieś takie inne/ładniejsze, ogólnie czuć że jest lepiej niż w golfie, w a6 przypuszczam że sterowanie szyb jest od jakiegoś tańszego vw. Co do azjatyckich błyskotek - pewnie chodzi ci o podświetlenie i generalnie możesz to ustawić oczojebliwie, możesz subtelnie lub wygasić i obecnie podobna opcja jest chyba w prawie każdym lepiej wyposażonym samochodzie więc to raczej kwestia gustu użytkownika.

Natomiast bądźmy szczerzy, te materiały pomacasz raz, może dwa razy i jeżeli jest to zrobione ergonomicznie to nie będziesz do tego wracał. Podstawą jest jak to jedzie i w mojej ocenie w E jest ciszej zarówno w mieście jak i na autobahnie, klasyczna skrzynia hydrauliczna przy 9 biegach sprawia że jej praca jest "miękka" jest wolniejsza niż w audi ale bardziej komfortowa w audi brat ma jakiś wariant DSG (wg mnie chodzi to bardziej kwadratowo niż hydraulik), zawieszenie imo w E jest bardziej miękkie/poduszkowe (bez airmatic) ale co zaskakuje przy nagłych skrętach się szybko usztywnia przez jakieś dwustopniowe amorki chyba. w E jest stałe 4x4, w audi masz też
  • Odpowiedz