Wpis z mikrobloga

Taki gówno śmieć to skinny fat, hiperlordoza, po pierwsze zwiększ masę, czy po prostu nie #!$%@? i bij teścia?
#mikrokoksy #mirkokoksy

EDIT bo niektórzy nie zrozumieli o co mi chodzi :D
Pytam co mam zrobić z takim gównem jaki mam. Czy zacząć ćwiczyć i starać się schudnąć, czy zacząć ćwiczyć i starać się przytyć? Nie znam się na takich rzeczach, a czas najwyższy coś zrobić ze swoim obrzydliwie nadętym brzuchem.
BROKOLINI92 - Taki gówno śmieć to skinny fat, hiperlordoza, po pierwsze zwiększ masę,...

źródło: comment_1660300702OOV0IAtwmpdEvK3onXSOyl.jpg

Pobierz
  • 35
@BROKOLINI92: to zależy, co chcesz osiągnąć. Chcesz być wielkim chłopem czy szczupłym, ale atletycznie umięśnionym, a może tylko pozbyć się brzucha albo tylko poprawić swoją postawę - czyli wzmocnić mięśnie, które masz słabsze w porównaniu z resztą ciała? Nie jestem ekspertem, może ktoś mnie poprawi, ale wydaje mi się, że najpierw musisz określić swój cel, a wtedy dopiero ustalisz, jak go osiągnąć.
@BROKOLINI92: nie musisz nawet ćwiczyć. Obliczyć bmr, np po treningu.
Od wyniku trzynaniana wagi odejmij 200kcal i tkanka tłuszczowa będzie spadac, jak po tygodniu spadnie za mało odejmij 300-400. Można ucinac więcej kalorii ale to wyniszcza mięśnie, gospodarke hormonalną i meczy.
Trening silowy nie jest niezbędny ale pomaga z ksztaltowaniem sylwetki.
Możesz też dorzucić jakas aktywnosc fizyczna, basen. Nawet prosty spacer, w miarę szybki przez godzinę to ok 300kcal.
@BROKOLINI92: Zacznij ćwiczyć i chudnij. Spróbuj przede wszystkim na początku zgubić bebech. Jak Ci się uda to wtedy zobaczysz czy już dla ciebie jest git, czy chcesz więcej mięśni i dopiero wtedy możesz zacząć myśleć o masie.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0