Aktywne Wpisy

MonazoPL +143
Ruszamy z nowym #rozdajo – wygraj kartę podarunkową do Allegro o wartości 100 zł!
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
––––––––––––––––––––––––––––––
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
––––––––––––––––––––––––––––––
źródło: AirPods 4 Citi
Pobierz
Traczex +286
Dobra skończyłem. 3 lata, dużo pracy ale już mieszkam. Dzięki za porady na tagu #budujzwykopem Powodzenia Mirki.
źródło: scaled_1000021155
Pobierz




Zasada została sformułowana po raz pierwszy przez Toma DeMarcooraz Meilir Page-Jonesa pod nazwą zasady spójności, a spopularyzowana i podana w obecnym brzmieniu przez Roberta C. Martina w artykule "Principles of Object Oriented Design" oraz książce "Agile Software Development: Principles, Patterns, and Practices".
Zastosowanie zasady
Martin utożsamia odpowiedzialność klasy z powodem do jej modyfikacji. Możemy rozważyć moduł, który generuje i drukuje raport. Odpowiada on za dwa procesy, a tym samym mogą wystąpić dwa powody do jego modyfikacji. Po pierwsze, może zmienić się treść generowanego raportu, po drugie – format, w jakim jest on drukowany. Zasada pojedynczej odpowiedzialności mówi, że oba te procesy powinny być niezależne i zaimplementowane w postaci dwóch oddzielnych klas lub modułów, które komunikują się ze sobą za pomocą publicznych interfejsów.
Zobacz też
SOLID – S w SOLID oznacza zasadę jednej odpowiedzialności. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#unity3d
@024_: matko jakie to jest bzdurne, to tylko rozwiązuje problemy które stworzyły języki zaprojektowane po to żeby swoją składnią narzucać modelowanie obiektowe