Wpis z mikrobloga

Czasami jak sobie pomyślę jaką fabułę mógłby zrobić CD Projekt RED na silnikach Ubisoftu, który całkowicie #!$%@? gry fabularnie, to aż mnie telepie. Gram obecnie w Far Cry 6. Jak widzę jakie możliwości ma Dunia engine albo nawet assassinowy Anvil, to aż mi się smutno robi jak widzę ten niewykorzystany potencjał. Na Dunia mógłbyś spokojnie zrobić fabularną gre dekady. To najlepszy open world FPS silnik jaki widziałem obecnie. Straszna strata zasobów i pracy świetnych programistów. Dosłownie jest mi żal, że Ubisoft ma tak dobre silniki i robią taką #!$%@?.

#gry #pcmasterrace #xboxseriesx #xbox #xboxone #ubisoft #cdprojektred #ps5 #playstation #komputery
Pobierz NielegalneKretowisko - Czasami jak sobie pomyślę jaką fabułę mógłby zrobić CD Projekt...
źródło: comment_1659961901PVCMGuovdknVpS8LVuwKyP.jpg
  • 51
No wlasnie nie sprzedaje sie i Ubisoft idzie na sprzedaz, bo ma straty.

Ubisoft Entertainment SA reported revenue that missed analysts' estimates as the company struggled to keep up a pipeline of new games during the pandemic. The French gaming studio, which publishes popular titles including Assassin's Creed, posted third-quarter revenue of 665.9 million euros ($757 million), down 31%.Feb 17, 2022


@NielegalneKretowisko: Ty się znasz na tych silnikach tak samo jak
Chociazby tego, ze Twoja uposledzona protagonistka z duza glowa nie moze wskoczyc na murek pol metra, bo mapa jest nieoskryptowana. Strzela z pseudo strzal, ktore nie maja nawet trajektorii lotu,

@NielegalneKretowisko: to co tu wymieniłeś to są raczej problemy/featursy konkretnych gier, a nie wynik niedoskonałości silnika

SIlnik ma wpływ jak przyjemnie się na nim pracuje, jakie ma ograniczenia, oraz jak jest wydajny, jak łatwo sie go modyfikuje pod swoje potrzeby
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Gorion103: Decima jest smiesznym silnikiem jezeli chodzi o mechaniki i nawet nie bede sie nad tym rozwodzic, bo lapie mnie zazenowanie. Sony od dluzszego czasu robi gry, ktore sa ubogie mechanicznie, ale ladnie wygladaja. To ich standard. Rachet taki jest, Ghost of Tsushima i Horizon tez. Glupie normiki widza tylko grafike, wiec takie maja zalozenie przy produkcji. Rachet jest tak uboga gra, jezeli chodzi o ruch postaci i mape, ze jakby
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Decima ¯_(ツ)_/¯


@Cinkito: A czy w Horizon nie jest właśnie tak, że nie możesz skoczyć na metrowe wzniesienie 'bo nie i już' tylko musisz iść ścieżką wytyczoną przez devów, tak jak kolega napisał?

Nie grałem, oglądałem tylko kawałek czyjegoś lets playa i zapadł mi w pamięć taki właśnie moment.

Jak z fizyką, destrukcją czy ogniem?

Dosłownie jest mi żal, że Ubisoft ma tak dobre silniki i robią taką #!$%@?.


@NielegalneKretowisko:
@NielegalneKretowisko: A to nie jest tak że ten silnik Ubisoftu ma zasadniczo 15 lat i zasadniczo dokładają tylko jakieś "ficzery"? Bo taki Rainbow Six: Siege jest niewydolny ze względu na to że używa Anvila który nigdy nie był zaprojektowany do gierek pokroju "E-sport ready", dlatego w grze jest tyle błędów które w innych sieciowych fpsach się nie trafiają. Fakt że zaczynają spłycać fabułę każdej kolejnej gry, chociaż potencjał jest duży, ale
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@buraczanymariaczi: Ja napisalem o Dunia engine. Anvil tylko dolozylem dla przykladu. Pierwsze slysze, zeby rainbow zle dzialal. Ma bardzo dobra optymalizacje na amd. Te silniki moze maja lata, ale sa nowoczesne i ciagle usprawniane. Dunia to najnowoczesniejszy open world fps na rynku. Samo skalowanie swiata i dynamiczna rozdzielczosc w czasie rzeczywistym to top tier, biorac pod uwage wszystkie elementy interaktywne na mapie. Poprawili tez optymalizacje klatkarzu, wiec jest mega smooth w
@NielegalneKretowisko: Wiesz gdyby wszystko działało nie wprowadzali by specjalnego sezonu o tytule Health żeby poprawić praktycznie wszystko co (nie)chodziło od początku wydania gry. Dunia ma potencjał, bo opiera się na ówczesnym królu silników którym był CryEngine. A moim zdaniem Dunia i Unreal Engine będą wieść prym na rynku za swoją przejrzystość i możliwości. Jedynie czego możemy oczekiwać jako gracze to wykorzystanie potencjału by grafika szła w parze z fabułą.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@buraczanymariaczi: Ja ogolnie odnosze wrazenie, ze ludzie tak mocno zafixowali sie na grafike, ze zapomnieli o calej reszcie. O fabule, o aktorach, nawet o dzwieku juz zapominaja. Najwiekszym rykoszetem obrywa fizyka w grach, ktora jest prawdziwym szkieletem. Tylko do tego trzeba prawdziwych programistow i czesto matematykow, a takich to nasa bierze do programu kosmicznego, wiec jest lipa. Valve zrobilo half life tyle lat temu, a miechaniki przetrwaly do dzisiaj. Patrzac na
@b27piter: Sam sprawdź od kiedy Anvil jest używany. Zmieniają jedynie nazwy kolejnych generacji, ale niewiele się zmienia jeśli chodzi o podstawy. Dodają do niego kolejne ficzery i dlatego przykładowo silnik który służył dzielnie w każdym Assassinie nie jest dobry do sieciowego fpsa, który jest nastawiony na rywalizację esportową gdzie każdy pixel się liczy w przypadku jakiś pixel-shotów czy pixel-peeków. I dlatego do tej pory Rainbow Six: Siege ma problem z podstawowymi
No dlatego mówiłem, że to żadna rewolucja. Tak czy inaczej, skok z pierwszego Anvila do AC Unity był ogromny wg mnie (sama gra może i #!$%@?). Nawet jeśli nie nadaje się do R6, to do takiego AC pasuje jak ulał. Wg mnie nawet lepszy niż ten z Horizona. Niestety Ubi drukuje gry na potęgę i na różne platformy, nie ma mowy o żadnym dopieszczeniu tych gier. Guerilla 5 lat robi jedną grę
@b27piter: Właśnie o tym mówię, Anvil nadaje się idealnie do gier pokroju AC, ale fakt Ubi drukuje gry, totalnie nie patrząc jaki obecnie jest nurt, szukają targetu ciągle trafiając kulą w płot. Co do R6 grałem w to od wczesnej bety i niestety wiem że ten silnik niestety do FPS'a się nie nadaje. Wiele krytyki spada na Ubisoft ze strony sceny pro, za decyzje które absolutnie są nielogiczne a które powodują
To najlepszy open world FPS silnik jaki widziałem obecnie. Straszna strata zasobów i pracy świetnych programistów. Dosłownie jest mi żal, że Ubisoft ma tak dobre silniki i robią taką #!$%@?.


@NielegalneKretowisko: ta gre dekady xD powtarzalne gówna bez zadnych mechanik. Ale niewatpliwie oni sa swiadomi ze wydaja przestarzale gowna bo pewnie maja duzy zarobek z konsol.