Wpis z mikrobloga

Siema
Studiuję automatykę na #polsl, ale po 4 semestrze (sesja w trakcie) widzę, że to nie dla mnie, pierwszy rok to były zdalne więc jakoś przeleciało, skupiłem się na matmie ale jak weszły przedmioty kierunkowe stacjonarnie to zauważyłem że to wszystko mnie tak bardzo nie interesuje, nie cierpię elektroniki i takiej czystej teorii (profil praktyczny xD) wykładanej jeszcze przez wykładowców z poprzedniej epoki, wolę #programowanie (co też robię w wolnym czasie, którego jest mało, ale myślę że całkiem sobie w tym radzę). Ogólnie jeden wielki cyrk.
Bardzo chciałbym iść na informatykę, bo to mnie faktycznie interesuję,
Moje pytania: Jak to w praktyce wygląda z przeniesieniem się na inny kierunek? Myślę o informatyce na MS, ale z tego co wiem to tam ciężko się dostać. Moje wyniki z matury nie były jakieś powalające (76% z podstawy z matmy, bez rozszerzenia). I teraz myślę: albo poprawić wynik matury (bo aktualnie wiem, że zdobył bym minimum 90% na studiach jednak musiałem tą matme zdać), czy może iść na #wsb? Wiadomo, #gownouczelnia, ale czy pracodawcy tak na to patrzą? Wyższe to wyższe a na pewno postaram się nad dobrym CV i projektami na GitHubie. Z tego co słyszałem to jako że to jest uczelnia prywatna to jest też inne podejście wykładowców i bardziej nastawienie na zrozumienie, a nie na #!$%@? kierunku za pomocą żmudnego liczenia jak na polsl. No ale to by były dwa lata w plecy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 8
@unfortunate jakie przedmioty ci zostały do zrobienia? Jeśli możesz wykrzesać z nich jakieś programowanie to może lepiej dokończyć te studia? Ucz się sam, na infie też byś musiał, bo same studia dałyby raczej mało
Z tego co słyszałem to jako że to jest uczelnia prywatna to jest też inne podejście wykładowców i bardziej nastawienie na zrozumienie, a nie na #!$%@? kierunku za pomocą żmudnego liczenia jak na polsl.


@unfortunate: #!$%@?ć nie mogą bo jesteś ich źródłem utrzymania. ( ͡º ͜ʖ͡º)