Wpis z mikrobloga

tego że niektóre firmy próbują przestawić świat innym niż on jest, serio tego nie rozumiesz?


@Jestem_robotem123:

pokazujo czarnych w reklamach:
#!$%@?, przestańcie nadreprezentowac czarnych, przecież świat tak nie wygląda
filmik z jutuba w paryzu:
zobacz! same murzyny w tym Paryżu, frandzja upada!

xD
  • Odpowiedz
Nadal są lewacy, którzy bronią nadreprezentacji murzynów, których w ogóle w Polsce nie ma. Ale typy mają spuchnięty mózg.

Chciałbym poczytać kiedyś jak murzyn jakiś tak zawzięcie białego broni jak te #!$%@? cuckoldy.
  • Odpowiedz
@Shashek Ale to jest stały patent w reklamie. U zwierząt działa to tak, że samiec musi się wyróżniać kolorem piór, wielkością poroża, pozycją w stadzie, itd. żeby samica go dopuściła. Na podobnej zasadzie działa nasza seksualność. Latynosom podobają się blondyny, bo u nich to rzadki widok. Polskim witaminkom podobają się panowie z cieplejszych krajów, o ciemniejszej karnacji. I tak dalej.

Zwróć uwagę na reklamy FMCG, jakichś czipsów czy piwa. Jeśli jest scena
  • Odpowiedz
Murzyni w grach o 2 WŚ - musimy ich dodawać, by każdy mógł się utożsamiać z postacią z gier. 99% reklam firm odzieżowych - wrzucamy Murzynów/transów/homo do KAŻDEJ reklamy by Polacy mogli się z nimi utożsamiać. Czego nie rozumiesz prawaku? Pranie mózgu społeczeństwa, nic więcej.
  • Odpowiedz
@aleksc: Na niewielki promil czarnych mieszkańców w Polsce 90% reklam jest z ich udziałem. Jak mam to rozumieć? Ja daję buźki bo wciąż czekam na Eskimosów, Hindusów i amerykańskich Indian bo jest ich pewnie podobna liczba a się kurła doczekać nie mogę.
  • Odpowiedz
@Boxcutter:

Firmy robią to co im się opłaca, wg nich reklamy z murzynami się opłacają, jak ktoś się na to oburza to nie jest w grupie docelowej tej firmy i może wybrać inna ¯_(ツ)

Nie, tu nie chodzi o to, że "reklamy z murzynami się opłacają" (bo i dlaczego miałyby się opłacać w Polsce?), tylko o systemową pogardę (niedostrzeganie?) Europy Środkowo-Wschodniej jako takiej przez zachodnie działy marketingu. To sprawia, że
  • Odpowiedz
@Shashek To zależy. Bo z jednej strony fajnie, żeby reklama pokazywała jakiś problem czy sprawę, która jest Ci znajoma. Inaczej to mija się z celem. A z drugiej strony, reklama zazwyczaj pokazuje osoby ciekawsze, bardziej atrakcyjne, sławne niż my. To że w reklamie wody mineralnej wystąpiła Monika Bellucci nie wynika z tego, że to woda dla aktorek o boskim ciele, tylko żeby ludziom się kojarzył ten produkt z luksusem, klasą, bogactwem i
  • Odpowiedz
@Dutch: systemowa pogarda to by była jakby to była spółka państwowa, tutaj firma wprowadza swoją narracje i może to niektórych #!$%@?ć a inni stwierdzą że "so progressive" i im się to spodoba, to jest reklama a jeśli wpisuje się to w jakąś narracje to znaczy że tak wybrali żeby osiągnąć jakiś cel. Wg mnie jest to sprzedaż i chęć bycia modnym
  • Odpowiedz