Aktywne Wpisy
szmer_lasu +8
Czy grubo po dwudziestce jestem w stanie jeszcze wyprostować kręgosłup? Z tego co wiem, to normalnie ćwicząc się nie da albo chociaż bardzo trudno (na szczęście ogólnie kręgosłup jest w "dobrym" stanie, więc można ćwiczyć).
Mam skoliozę, kifozę, lordozę i parę jeszcze innych odchyleń.
Pozwolę sobie tutaj postować ze zdjęciami progress (albo jego brak).
Obserwuj/czarnolistuj: #scolioprogress
Niżej
Mam skoliozę, kifozę, lordozę i parę jeszcze innych odchyleń.
Pozwolę sobie tutaj postować ze zdjęciami progress (albo jego brak).
Obserwuj/czarnolistuj: #scolioprogress
Niżej
źródło: image
Pobierz
PatykLont +1
Zrobiłem prawko z 5 lat temu. Ale łapie się coraz bardziej na tym, że nie wiem kto gdzie ma pierwszeństwo. Po prostu zapomniałem xD
#prawojazdy #samochody #motoryzacja #polskiedrogi
#prawojazdy #samochody #motoryzacja #polskiedrogi





Jak zrobić generator liczb losowych, o zadanym rozkładzie?
Czuje ze jestem blisko, ale coś jest dalej nie tak.
Tak, wiem że nie moge mieć pewności skoro to liczby losowe, ale po paru uruchomieniach mam poważne podejrzenie że jednak coś jest nie tak
źródło: comment_1657998074M5fwOLUBqoSWn48gxoS8uI.jpg
Pobierzspodziewam się dostać wynik zbliżony do zawartości tablice "chances"
Teraz dostałem raz 3, i 1199 razy 5. To raczej nie tutaj leży probłem z rozkładem z wpisu
static bool t=true;
std::random_device rd;
std::mt19937 gen;
if(t) {gen.seed(rd()); t=false;}
gen.seed(rd()) wywołuje się tylko raz
100
100
100
Jedno pytanie ode mnie, czemu w
mainw pętli for wołasz funkcję 1200 razy a suma wchancesdaje 1300? Czy zmiana tej wartości wmainnie przybliży cię do oczekiwanego wyniku?Zwiększ sobie liczbę iteracji i sprawdź dla dużych wartości. Imo nie dostaniesz dokładnego wyniku bo bo nie iterujesz "sum" razy. Sprawdziłem u siebie i dostaje "lepsze" rezultaty po zmianie tej wartości.
No ale też nie wiem jak ten twój finalny kod wygląda, może jest okej.
@szwe: wybacz, z-------m sie mułem
tak szczerze, to nie wiem czemu zbliża się do 1300, ale w sumie interesuje mnie sam rozkład, bo nie zbieram danych do statystyki z tej funkcji, a używam tej funkcji do losowania odległości na jaką pójdzie postać gracza w mojej grze.
Sprawdziłem na 10k iteracjach, i rozkład wydaje się zgadzać