Aktywne Wpisy
xPekka +1
Mirki, jak się rozliczacie z różowymi za mieszkanie? Zakładamy zwykła partnerkę, a nie żonę ani narzeczoną.
Rachunku 50/50 to oczywiste, a jak podejść do raty kredytu? imo podejście typu 50% rynkowej ceny wynajmu 1 pokoju byłoby git, bo niezbyt spoko byłoby spłacać sobie kredyt hajsem różowej, jednak z drugiej strony jeśli ona nie ma swojego mieszkania to przecież nigdzie by nie wynajęła mieszkania za cenę samych rachunków xD pytanie hipotetyczne
#niewiemjaktootagowac #
Rachunku 50/50 to oczywiste, a jak podejść do raty kredytu? imo podejście typu 50% rynkowej ceny wynajmu 1 pokoju byłoby git, bo niezbyt spoko byłoby spłacać sobie kredyt hajsem różowej, jednak z drugiej strony jeśli ona nie ma swojego mieszkania to przecież nigdzie by nie wynajęła mieszkania za cenę samych rachunków xD pytanie hipotetyczne
#niewiemjaktootagowac #
JoeGlodomor +98
ŻE CO #!$%@?????
#pit
#pit
Jak zrobić generator liczb losowych, o zadanym rozkładzie?
Czuje ze jestem blisko, ale coś jest dalej nie tak.
Tak, wiem że nie moge mieć pewności skoro to liczby losowe, ale po paru uruchomieniach mam poważne podejrzenie że jednak coś jest nie tak
spodziewam się dostać wynik zbliżony do zawartości tablice "chances"
Teraz dostałem raz 3, i 1199 razy 5. To raczej nie tutaj leży probłem z rozkładem z wpisu
static bool t=true;
std::random_device rd;
std::mt19937 gen;
if(t) {gen.seed(rd()); t=false;}
gen.seed(rd()) wywołuje się tylko raz
100
100
100
200
200
500
dalej rozkład się nie zgadza z oczekiwanym
Jedno pytanie ode mnie, czemu w
main
w pętli for wołasz funkcję 1200 razy a suma wchances
daje 1300? Czy zmiana tej wartości wmain
nie przybliży cię do oczekiwanego wyniku?Zwiększ sobie liczbę iteracji i sprawdź dla dużych wartości. Imo nie dostaniesz dokładnego wyniku bo bo nie iterujesz "sum" razy. Sprawdziłem u siebie i dostaje "lepsze" rezultaty po zmianie tej wartości.
No ale też nie wiem jak ten twój finalny kod wygląda, może jest okej.
@szwe: wybacz, #!$%@?łem sie mułem
tak szczerze, to nie wiem czemu zbliża się do 1300, ale w sumie interesuje mnie sam rozkład, bo nie zbieram danych do statystyki z tej funkcji, a używam tej funkcji do losowania odległości na jaką pójdzie postać gracza w mojej grze.
Sprawdziłem na 10k iteracjach, i rozkład wydaje się zgadzać