Wpis z mikrobloga

Tak wyglądał bolid Pedro Diniza po wypadku na Nurburgring w 1999. Wtedy podobnie jak w przypadku Zhou została całkowicie zniszczona górna cześć bolidu, a nie było wtedy systemu Halo. Mimo tego Brazylijczyk wyszedł z tego wypadku bez większych obrażeń. Dzisiaj pewnie wszyscy jednogłośnie stwierdzili by że Halo uratowało życie. Post nie ma na celu negowania słuszności systemu Halo, bo wiadomo że lepiej jest jakby go nie było. Ale obecnie coraz częściej przy każdym większym wypadków mówi się że Halo znowu uratowało życie

https://m.youtube.com/watch?v=wBAzBkQNl0M

#f1
Pobierz tumialemdaclogin - Tak wyglądał bolid Pedro Diniza po wypadku na Nurburgring w 1999. ...
źródło: comment_1656870604JTHmslxeBPVAbN27QXZuPo.jpg
  • 16
@tumialemdaclogin: wydaje mi się, że każdy taki grubszy wypadek jest dogłębnie badany. Przekonamy się, czy halo w tym wypadku było kluczowe. Mi się wydaje, że niekoniecznie. Roll hoop mimo, że zgnieciony, to jeszcze stanowił jako taką ochronę. W dzisiejszym zdarzeniu wydaje się, że kierowca nie został narażony zbytnio na uderzenia obiektów zewnętrznych w kask - jedyna wątpliwość to moment wpieprzenia się w żwir oraz potem za barierkę. Bardziej mnie martwi jednak
@tumialemdaclogin: Co ma ten wypadek do wypadku ZHou? xD Zupełnie inne wypadki. Jemu akurat się jakimś cudem udało - jakim? nie wiem. Koziołkowanie przed ostatecznym lądowaniem pewnie się do tego przyczyniło. Wypadek na miękkiej trawie przy małej prędkości pewnie też. Jak już przywołujesz historyczne wypadki to nie zapomnij przywołać kierowcy ze zdjęcia poniżej, który już takiego szczęścia nie miał. Podobnie w dzisiejszych okolicznościach pewnie zginąłby Zhou i szczęście Diniza, by tego
Pobierz Gaboleusz - @tumialemdaclogin: Co ma ten wypadek do wypadku ZHou? xD Zupełnie inne wy...
źródło: comment_1656871676wOs1zOyVIdn62YQds60ghl.jpg
@chonotukuhwa: uspokójmy się xd. Tutaj nie chodzi o negowanie sensu istnienia halo, tylko o fakt, czy bez halo by doszło do niewyobrażalnej tragedii. Trzeba docierać do prawdy zawsze i dyskutować. Chodzi m.in. o to, aby oprócz halo istniały inne elementy, które spełniają swoją rolę. Żeby w trakcie wypadków nie opierać się tylko na jednym koncepcie, ale żeby życie kierowców ratowało wiele części konstrukcji. Mnie to na przykład mocno ciekawi, czy bez
@Gaboleusz: Tylko że przytoczony przez Ciebie przypadek Rodrigueza też różni się od dzisiajszego wypadku Zhou i wcześniejszego Diniza. On tam przebił się przez barierkę i spadł ze skarpy głową do dołu.

Nie mam zamiaru rozstrzygnąć tego czy bez Halo Zhou czy dzisiaj przeżył czy nie. I tak życie kierowcy nie powinno zależeć od szczęścia i bardzo dobrze że jest to Halo ale treść mojego postu odnosiła się do tego że ten