Aktywne Wpisy

vateras131 +10
Jakie gry według was mają najciekawszą główną mechanikę/gameplay? Chodzi mi o takie tytuły, które raczej nie stawiają na fabułę, graficzne wodotryski, dodatkowe aktywności i inne fillery, lecz całe "mięso" leży w rozgrywce, która potrafi przez długi czas zaskakiwać głębią. Moje typy:
-Noita (wtf, mój mózg nie ogarnia tej gry)
-PoE
-rimworld
-balatro
-factorio
-Noita (wtf, mój mózg nie ogarnia tej gry)
-PoE
-rimworld
-balatro
-factorio

Fantomo +120
źródło: 1000024097
Pobierz




#java #csharp #programowanie #programista15k #informatyka #pytaniedoeksperta
Obecnie sytuacja też nie wygląda wcale jakoś za dobrze - wiele firm siedzi na Javie
Imo, nie powiedziałbym o Javie, że jest gorsza.
@bootcamp_java_developer: C# to też korpo-systemy.
Ja osobiście czuję jakąś awersję do Javy i jej ekosystemu. Począwszy od topornej składni po zarządzanie pakietami.
Miałem troszeczkę do czynienia za Scalą i tu już było dużo lepiej, ale korpo-scala to niestety potwór pisany przez zmęczonych życiem javowców.
Kotlina nie znam, może jest spoko.
Ale z drugiej strony coś mi się wydaje że to za szybko z--------a i że za kilka lat C# to będzie straszny śmietnik.
Komentarz usunięty przez moderatora
@Krolik: Przecież jdk obsługuje działanie bez modułów, tak żeby nie z----ć kompatybilności wstecznej. Dużo z tego co napisałeś to prawda, ale jesteś trochę
Na tej zasadzie to możemy uznać że wszystkie języki turing-complete są jednakowo dobre.
Po to wynaleziono struktury aby z nich korzystać. Wielu rzeczy nie zrobisz samymi typami prostymi, a nawet jeśli zrobisz, to będzie to paskudne.
@Krolik: nie widzę powiązania. Mając async/await mogę mieć sytuację A -> IO -> B i bez synchronizacji nie mogę zagwarantować, że A i B wykona się w jednej transakcji
@Saly: jeżeli executor pod spodem jest jednowątkowy to możesz