Wpis z mikrobloga

Oto najlepiej sprzedające się auta w 2021r w ujęciu globalnym. Tesla model 3 na 9. miejscu. Tesla Model Y na miejscu 19.

W tym roku, oba powinny być w top5. IMO, jest duża szansa, że w 2023, Tesla Model Y będzie numerem #1 na świecie. A few understand this.

Dużo osób się zdziwi. Oj dużo....

#tesla #samochody #samochodyelektryczne #technologia #ciekawostki #elonmusk
źródło: comment_1655969461csBrxrdmlpg1PJOP08Z1Pd.jpg
  • 73
Poza tym. Pamiętaj, że ludzie kupują nie tylko 4 kółka, a wszystko co auto potrafi i na co pozwala. Jest dużo powodów dlaczego kiedyś ludzie na komórkę wydawali może 500-1500zł max. Teraz spora grupa osób jest w stanie zapłacić bez problemu 4k+. Nie wspominając. Dlaczego? Bo możliwości obecnych telefonów są nieporównywalnie większe niż kiedyś.

Podobnie z Teslą w porównaniu do takiego Rav4.


@anonimowy_programista: Szanuję za inwestowanie w Tesle, jest opcja, że
@inpir: tak dostępne że na Lexusa czekam od listopada i ciagle przekładają. Na niektóre modele już na start mówią o roku czekania bez gwarancji daty dostarczenia. Inna rzecz że Polska to dla Japończyków rynek trzeciego świata.
to samo mi pisali ludzie, jak kupowałem akcje, jak stały po $39 ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@anonimowy_programista: Nie no wiadomo że będzie rosło już zawsze, i nie ma co patrzeć na gospodarkę i warunki rynkowe żeby rewidować swój punkt widzenia, bo po co.

W erze taniego pieniądza growth stocks rosną, jak pieniądz jest drogi growth stocks tanieją, inwestorzy realizują zyski żeby spłacać rosnący koszt obsługi zadłużenia, to
No to niezła odpowiedz godną wyPOOPka xD.


@LostSmoker: A co oferuje w dzisiejszych czasach niemiecka motoryzacja oprócz niedomalowanych samochodów, oszukiwaniu na spalaniu i wygórowane ceny swoich towarów? BMW jak i VW Group doją frajerów na reputacji z lat 90. Pracuję w automotive i miałem do czynienia z Fordem, PSA, FCA, BMW, VW Group, Volvo, Kia i najgorzej wspominam współpracę z niemieckimi markami.
Wiesz ile miesięcznie aut będzie produkować fabryka w DE do końca roku? Ja wiem i póki co nazwałbym to manufakturą


@h0gan: obecnie robią 4345. Rozruch mają 2 razy wolniejsz niż Szanghaj, albo po prostu, przesuniety o miesiąc/dwa - ciężko stwierdzić. W grudniu wyrokowałbym jakieś 10k produkowanych aut na miesiąc. Czyli tempo 120k rocznie (w grudniu). Oczywiście za rok 2022 w berlinie będzie mniej, bo zaczynają wolnie.

A ty jak obstawiasz?
Jak chcesz, to napisz mi proszę, przy jakiej cenie TSLA mam Cię zawołać w (w ciągu 3 lat), byśmy mogli oboje się zgodzić, że miałem racje. Przy $1600 może być? :)


@proszebardzo2: przypomnę tylko, że $1600 to po splicie $533 a do końca daty którą podałem nadal jest 2,5 roku ;)

Tak. Nadal swój price target podtrzymuje. Aczkolwiek przyznam, że dużo obecnie zależy od możliwej globalnej recesji. Faktem jest to, że