Model Y nie ma szans na nr 1 skoro w bazowej wersji kosztuje(299tys) ponad 2 razy więcej niż aktualny #1 czyli Rav 4(139tys), już nie mówiąc o Corroli(75tys).
@proszebardzo2: Po pierwsze, nie bierzesz pod uwagę kosztów użytkowania. Bardzo wiele osób bierze auta w leasing albo finansuje w inny sposób. Dla nich liczy się koszt miesięczny. W przypadku kosztu miesięcznego, w obu przypadkach powinieneś wziąć pod uwagę koszt paliwa. A w dłuższej perspektywie, też koszt serwisowania.
Po drugie, Tesla obecnie kosztuje tyle, nie dlatego, że tyle kosztuje koszt jej wyprodukowania, a dlatego, że mają zamówienia na rok do przodu i
@blackmilk: Toyoty są dostępne na rynku, dlatego są w czołówce ;) Masz możliwość czekać rok na nowe auto i może dostaniesz może nie lub zgarnąć toyotę w miesiąc, co wybierasz? :D
@blackmilk: Camry i Corolla to typowe entry level car albo "tania taksówka" w Ameryce. Z tego samego powodu w czołówce jest Honda Civic - najlepiej sprzedający się samochód w Kanadzie przez bodajże 19 lat z rzędu
@anonimowy_programista: w sumie kogo obchodzi w PL taka statystyka, jak tutaj pewnie większy udział rynku ma Ameryka - F-150, Hilux, Sentra, VW Lavida?
@proszebardzo2: wersji bazowej Y jeszcze nie ma:) Dziś w polskim cenniku jedyny sens to performance (no chyba że ktoś naprawdę pragnie 10% więcej zasięgu i wygodniejsze i tańsze w utrzymaniu opony) To chyba celowy zabieg początkowo sprzedawać P i LR na pokaz a jak pojawią się na ulicach i ludzie inni obczają to wrzucić Standard które powinno być za ok ~250tys + dopłata z rządu z 10% + obecne ceny paliwa
Po pierwsze, nie bierzesz pod uwagę kosztów użytkowania.
Bo większość ludzi kupujących auto to nie są bogacze i liczą się realne koszty tu i teraz, widać to właśnie na podstawie popularności Rav4 i Corroli, niedrogi bezpieczny wybór aut od marki z jakąś tam renomą niezawodności.
Jeżeli Tesla nadrobi produkcję wzlęgem popytu, to ceny spadną.
Bardzo wątpliwe jeżeli weźmie się pod uwagę aktualnie szalejącą po całym świecie inflacje. Prędzej zobaczymy wzrosty
Pamiętacie pizzerię z Jagodna, która dowoziła oczekującym na głosowanie 300 pizz? Otóż Konfedepisowcy do tej pory nie mogą im tego wybaczyć i są wyzywani, a ich auta oblewane farbą.
W tym roku, oba powinny być w top5. IMO, jest duża szansa, że w 2023, Tesla Model Y będzie numerem #1 na świecie. A few understand this.
Dużo osób się zdziwi. Oj dużo....
#tesla #samochody #samochodyelektryczne #technologia #ciekawostki #elonmusk
Model Y nie ma szans na nr 1 skoro w bazowej wersji kosztuje(299tys) ponad 2 razy więcej niż aktualny #1 czyli Rav 4(139tys), już nie mówiąc o Corroli(75tys).
@kuraku: Jakby był kombi i hatchback to by było wesoło?
Po drugie, Tesla obecnie kosztuje tyle, nie dlatego, że tyle kosztuje koszt jej wyprodukowania, a dlatego, że mają zamówienia na rok do przodu i
@blackmilk: Camry i Corolla to typowe entry level car albo "tania taksówka" w Ameryce. Z tego samego powodu w czołówce jest Honda Civic - najlepiej sprzedający się samochód w Kanadzie przez bodajże 19 lat z rzędu
@gatineau: i nie tylko w Ameryce. Pamiętam że większość taksówek w Bangkoku to były Corolle
wersji bazowej Y jeszcze nie ma:) Dziś w polskim cenniku jedyny sens to performance (no chyba że ktoś naprawdę pragnie 10% więcej zasięgu i wygodniejsze i tańsze w utrzymaniu opony) To chyba celowy zabieg początkowo sprzedawać P i LR na pokaz a jak pojawią się na ulicach i ludzie inni obczają to wrzucić Standard które powinno być za ok ~250tys + dopłata z rządu z 10% + obecne ceny paliwa
dla porownania sprzedaz nowych z 2021 w Polsce. Kilka punktow wspolnych sie znajdzie
Komentarz usunięty przez moderatora
Bo większość ludzi kupujących auto to nie są bogacze i liczą się realne koszty tu i teraz, widać to właśnie na podstawie popularności Rav4 i Corroli, niedrogi bezpieczny wybór aut od marki z jakąś tam renomą niezawodności.
Bardzo wątpliwe jeżeli weźmie się pod uwagę aktualnie szalejącą po całym świecie inflacje. Prędzej zobaczymy wzrosty