Wpis z mikrobloga

@BulgarskiTaboret: mam to samo %-). ostatnio wymieniałem seryjne radio na jakiegoś pionka, to #!$%@? tutorial na youtube 12 minut, a mi jeszcze z pomocą starego ponad półtora godziny z dramatami ojca typu "ja #!$%@? nie damy rady, skłądamy to z powrotem jak było, #!$%@? z tym radiem" :D
  • Odpowiedz
  • 2
@missioncritical mam auto z silnikiem duratec 1,8 forda. Musiałem go rozebrac. Wg serwisu dół silnika jest nierozbieralny, złożyłem go na nowych śrubach dobierając z innych silników po gwincie. To samo z jednorazową uszczelką pompy oleju- musiałem znaleźć w jakich silnikach była montowana i znaleźć do niej uszczelkę, bo przecież do tego silnika oficjalnie tej uszczelki nie ma- po co panu uszczelka jak dół silnika jest nierozbieralny¯_(ツ)_/¯ Tragedia
  • Odpowiedz
@BulgarskiTaboret: Wymienialiśmy kiedyś wg. włoskiego tutorialu te plastikowe panele, które stanowią pokrycie drzwi w Smarcie. Pan robił "klik-pyk" i ściągał. My robiliśmy tak samo "klik-pyk", i panel pękał na pół. Nie wzięliśmy poprawki na to, że u pana we Włoszech było +30 st. C, a u nas 5. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@SpalaczBenzyny: @BulgarskiTaboret: jest jeszcze druga opcja, ja oprócz tutorialu na którym gość wyciągał panel bez żądnego wkładu siły, miałem odpalony tutorial z forum typu "passat club polska", gdzie był podpunkt "teraz trzeba panel wyszarpać na siłę do oporu" %-). I #!$%@? wi co robić, rzeczywiście ciągnąć z całej epy? a jak kurva zapomniałeś jednak wykręcić jakiejś śruby albo poluzować bolca :D
  • Odpowiedz
@Blahhblahh: właśnie, właśnie.. ciągniesz, szarpiesz, już czujesz, że za mocno i powinno puścić, jesteś niemal pewny, że tam jest jakiś wkręt, jakąś śruba ale ręce już pozdzierane, palce bolą, i robisz ten ostateczne szarpnięcie! o, faktycznie był wkręt... spisujesz numer i sprawdzasz ile to kosztuje na allegro ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@BulgarskiTaboret: najlepsze są tutoriale z autodoca, gdzie gość wjeżdża na pełnej ze stoliczkiem czy tam skrzynką narzędziową :D
Już nie mam pojęcia co to było, ale miałem właśnie taki moment w połowie roboty gdzieś przy zawiasie czy silniku od spodu, że mocowałem się i nie chciało iść, patrzę na googlu czy na forach nie ma tutorialu, nic. No to szukam na YT, znajduję pana z wąsikiem i stoliczkiem, przewijam, przewijam
  • Odpowiedz
@missioncritical: Aż mi się "filtr oleju w Fiacie Panda" przypomina. Są 3 rodzaje filtra, wybranie złego może skończyć się problemami, a by wiedzieć, jakiego filtra człowiek potrzebuje, trzeba sprawdzić numery silnika, które są w takim miejscu, że ni #!$%@? nie widać, a stary filtr to nie jest żadne wskazanie, bo najprawdopodobniej ktoś wsadził nie ten, co trzeba :D
  • Odpowiedz