Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@BoguslawJestem: a w ogóle to nie ma zagrożenia dla takich character artistów przez programy typu daz, metahuman, human creator, czy to wrecz dla nich ułatwienie?

@dracul: taa, wiem używam, ale już mnie męczy to skakanie między czterema softami, na razie cos ogarnialem substance'a i nic go nie czaje xd

@sirgorn: eee no, ja widzę spory potencjał i blender to się chyba rozwija najdynamiczniej z nich wszystkich
  • Odpowiedz
Czy blender jest dobrym narzędziem do tzw wszystkiego jeśli chodzi o robienie realistycznych modeli ludzi?

@Lawsuit: Nie.

a w ogóle to nie ma zagrożenia dla takich character artistów przez programy typu daz, metahuman, human creator, czy to wrecz dla nich ułatwienie?

@Lawsuit: I tak i nie. programy/generatory które wymieniłes stały się narzędziem, skracaczem czasu. Ale character artysci nie wyginaja, bo jest dużo większe zapotrzebowanie, plus rzeczy które nie
  • Odpowiedz
@Lawsuit: Absolutnie nie, te kreatory mają swoje ograniczenia i możesz w nich tak naprawdę robić tylko generycznych NPC, już pomijając jakość tych postaci bo np. takich modeli z DAZu nie da się pomylić z niczym innym i wyglądają kiepsko no i nie da się w nich zrobić bardzo skomplikowanych/fajnych designowo postaci typu Batman, Aloy z Horizona, jakakolwiek postać z nowych Mortal Kombatów czy chociażby jakieś maszkary jak z nowych Residentów.
  • Odpowiedz
@Gorion103: @BoguslawJestem: Ok, a jakieś kursy jesteście z stanie polecić z autopsji? Głównie z zbrusha, substance, maya może.
Czyli jako już kocowy soft do np renderu blender też średni i lepsza jakaś maya, c4d czy coś?
Ja głównie bym się chciał obracać w takich klimatach jak te, między jakimiś modelami do gier a NFT
https://www.behance.net/gallery/113266761/ANTIQUE-CYBERPUNK
https://www.behance.net/gallery/93088057/THE-NINTH
https://www.behance.net/gallery/133395999/Dreamers
  • Odpowiedz