Aktywne Wpisy
arwok +10
#f1 może jestem ślepy, ale nie wierzę że takie cacko, które się pojawiło dzisiaj na twitterze, ominęło ten nadal wciąż aktywny tag ( ͡° ͜ʖ ͡°)
to fragment wyścigu z usługi F1 Digital+, który był w Polsce w latach 1999-2002, dotychczas jeden z największych świętych graali wyścigowych lost media w Polsce
F1 Digital+ był usługą dla abonentów cyfry+ pozwalającą oglądać wyścig F1 na siedmiu (!) kanałach
to fragment wyścigu z usługi F1 Digital+, który był w Polsce w latach 1999-2002, dotychczas jeden z największych świętych graali wyścigowych lost media w Polsce
F1 Digital+ był usługą dla abonentów cyfry+ pozwalającą oglądać wyścig F1 na siedmiu (!) kanałach


josedra52 +4




#blender #blenderr3d #grafika #grafikakomputerowa #pytanie #kiciochpyta #grafika3d
@sirgorn: Jest, ale do osiągania innych celów.
Komentarz usunięty przez autora
W załączniku przykład gdzie
źródło: comment_1653992437MsB2Lrm4TZbCwLxKBEVWlE.jpg
PobierzTo bardziej przydatne info dla @Lawsuit
@VGT: Przydadzą. Tylko nie do wygenerowania tekstury, a do blendowania ich w silniku w shaderze. Albo np. do zrobienia ruchu fioliage'u od wiatru.
źródło: comment_1653993481Eef9i32kN0HPplmZ5t1yY0.jpg
Pobierz@sirgorn: @Gorion103 Ok, wciąłem się w dyskusję ze względu na powyższe pytanie, ale może faktycznie wciąłem się bez wyłapania pełnego kontekstu ;)
W blendku to tylko lookdev, tzn. czasami sobie tylko odtwarzam shader z silnika, żeby mieć (jako tako) podgląd podczas edycji.
Np. Gdy robie vertex painta na modelu, a nie w silniku. Albo model robie pod materiał z tilowanym/trimami.
źródło: comment_1653995209nIa1ZIqEbA5FrizyvkHhgu.jpg
Pobierz@VGT: wystarczy ustawić UV każdej cegły w tym samym miejscu. Addony typu UV-Packer, czy UV-Packmaster zrobią to bez problemu.