Wpis z mikrobloga

Z racji że jestem z zawodu informatykiem i na studiach miałem zero godzin psychologii oraz dodatkowo ukończyłem 0 kursów związanych z psychiatrią postaram się przeprowadzić analizę stanu psychicznego szojgu oraz putona z mowy ciała.
Można zauważyć że Putin siedzi bardzo blisko stołu którego się trzyma oraz głęboko w fotelu. Obydwie te czynności mogą świadczyć o tym że putin czuje się narażony na atak, podobnie jak dzieci chcą być tulone(otoczone ciałem rodzica) lub koty lubiące siedzenie w kartonie. Jednocześnie na nagraniu widać że przez 20 sekund prawa ręka robi ogromną ilość mimowolnych ruchów. Wytłumaczenia mogą być dwa:
- psychika leżąca mocniej niż moskwa w morzu czarnym
- choroba na tle neurologicznym(np. parkinson)
Dodatkowo putin nie siedzi prosto(co przekłamuje obrazek, dzięki @KuKumber XD) tylko jest raczej wygięty w kręgosłupie co też świadczy o jego wycofaniu się i próbie odcinania się od sytuacji.
Szojgu po 11 zawałach i 4 zgonach w porównaniu do putina wygląda jakby miał zaraz iść zdobywać małe europejskie gównopaństwo. Nie szuka oparcia, jego pozycja jest dosyć stabilna. Siedzi dosyć wyprostowany. Nie oznacza to że jest samcem alfa ale na tym zdjęciu wygląda jak średni normik na tagu przegryw. Jednocześnie nie zasiada pewnie, dumnie w fotelu tylko ledwo siedzi na oparciu. Tak jakby nie czuł się pewnie w całej sytuacji.
Wnioski?
-Nie umiem w psychologie
-Putinowi psycha brekdensa robi
-Jak to mawia szojgu do 20 zawałów sztuka, ale nie jest dumnym ministrem wielkiej rosji jak przed inwazją.
#rosja #ukraina #wojna
kfpwa - Z racji że jestem z zawodu informatykiem i na studiach miałem zero godzin psy...

źródło: comment_16505686738EWSn40c57snBmzQGdECVy.jpg

Pobierz
  • 12
@kfpwa: z informatyki kojarzę tylko google :D