Wpis z mikrobloga

Dzień dobry
Na wstępie - sam usuń konto ziolonko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chcialem was poinformować i przestrzec przed jakże wspaniałą siecią Play i ich podejściem do klienta.
Od wielu lat mam numery w play i do tej pory nie miałem większych problemów, aż do teraz. Jakieś 4 tygodnie temu przestał mi działać internet mobilny, w związku z tym napisałem na czacie Play do konsultanta że mam problem a potrzebuje internetu żeby pracować. Następnie skontaktowali się ze mną z działu technicznego ze coś tam mi pozmieniali i już powinno wszystko działać. Oczywiście problem nie ustąpił więc jeszcze raz napisałem na czacie do konsultanta i historia się powtórzyła. Postanowiłem pójść z tym do stacjonarnego salonu Play gdzie wymienili mi kartę sim na nową i wtedy już problem miał ustąpić - aaa chciałbyś żeby ustąpił panie anon bujaj się dalej bez internetu i coo nam zrobisz. Zgłosiłem oficjalna reklamację na brak usługi po czym dostałem po kilku dniach odpowiedź że po ich stronie wszystko jest okej i że to moje urządzenie nie działa. No to ja wskakuje w buty i do stacjonarnego salonu żeby mi to sprawdzili na innym urządzeniu (roter mobilnym) i cooo i jajco bo dalej nie działa. Pani w salonie postanowiła osobiście tym razem sporządzić reklamację z uwzględnieniem tego że sprawdzała na kilku urządzeniach i że już była wcześniej wymiana karty sim. No i wszystko było by pięknie gdyby to coś dało - po kilku dniach odpowiedź na reklamację że była bezzasadna bo po ich stronie wsio pariati to moje urządzenie nie działa. Pomyślałem sobie oo ładnie ich pogięło i zgłosiłem odwołanie od tej odpowiedzi no i najlepsze - wczoraj dostałem fakturę za internet mobilny (ten który już od 4 tygodni nie działa) uwaga na jedyne 1300 zł za przekroczenie limitu transferu lub roaming ( za granicą ostatnio byłem jakieś 4 lata temu) a limitu transferu nie mam po prostu jak wykorzystam transfer to prędkość spada. I pytanie do was moi drodzy co mogę zrobić bo już nie mam siły do tych ***jów.
Zapraszam do rozmowy przedstawicieli sieci Play
#internetmobilny #play #afera #pomocy
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Avmatrac to wyobraź sobie sytuację że jednocześnie z pisaniem z tobą tutaj rozpocząłem chat z 2 różnymi konsultantami i oni twierdzą że powinienem mieć normalnie to 100gb + pani z salonu stacjonarnego która sama pisała jedna z reklamacji zaznaczyła to w piśmie (że powinienem mieć internet bo nie wykorzystałem całych 100gb)
  • Odpowiedz
@AferazCoco: ogólnie sprawa wygląda tak, że regulamin pakietu tego nie reguluje... Jest tylko informacja, że w momencie dezaktywacji pakiet zostanie wyłączony do 24 godzin. Co się stanie z GB z pakietu? Nie wiadomo, ale praktyka pokazuje, że nie można już wtedy z nich korzystać. Co ciekawe, w play24 jak i konsultanci widzą, że 100GB jest dostępne na danym numerze
  • Odpowiedz
@Avmatrac posiadasz duża wiedzę na ten temat i dziękuję Ci za pomoc i wykazanie się dużo bardziej niz sama sieć. Odnosząc się do tematu to jest to dla mnie niezrozumiale, nieoczywiste i nienormalne...
Jeszcze raz dziękuję za pomoc
  • Odpowiedz
@Avmatrac: Trochę czasu upłynęło i emocje opadły więc napiszę jak wygląda sytuację na chwilę obecną - dzwonili do mnie z obsługi klienta poinformować że faktura będzie skorygowana, odnośnie tego że nadal na tym nr nie mam internetu pani bardzo ubolewa że tak to zostało załatwione ze nikt nie zaproponował chociaż nowej karty z innym nr na której internet by działał natomiast ta która mam nadal nie działa (dokładnie przestało działać
  • Odpowiedz
@Avmatrac: ale im z tym nie spieszno, zgłoszenie o korektę 19 kwietnia, 29 dostałem telefon że oczywiście korekta będzie zrobiona i że mają na to 30 dni także pewnie około 19 mają wróci... W porządeczku prawda?
  • Odpowiedz