Aktywne Wpisy
Melkovva_ +2
Czy wg was zakup zmywarki jest możliwy do każdego mieszkania? I warty?
Rodzina 5 osób, garów dużo no i nie ma kiedy myć 🤷🏻♀️
Pytam bo bardzo o tym marzę, miałam w domu rodzinnym i w sumie na starym mieszkaniu już planowałam zakup.
Tutaj nie wiem czy się da zainstalować trochę w to wątpię bo nie bardzo jest miejsce ale na innym mieszkaniu w przyszłości bardzo bym chciała.
Wiecie, wstajecie rano i wyciągacie czysty kubek zamiast szarpać się i myć 🤷🏻♀️
Godzinka i wszystko po posiłku czyste �
Rodzina 5 osób, garów dużo no i nie ma kiedy myć 🤷🏻♀️
Pytam bo bardzo o tym marzę, miałam w domu rodzinnym i w sumie na starym mieszkaniu już planowałam zakup.
Tutaj nie wiem czy się da zainstalować trochę w to wątpię bo nie bardzo jest miejsce ale na innym mieszkaniu w przyszłości bardzo bym chciała.
Wiecie, wstajecie rano i wyciągacie czysty kubek zamiast szarpać się i myć 🤷🏻♀️
Godzinka i wszystko po posiłku czyste �
czy warto kupić zmywarkę?
- tak 92.5% (956)
- nie 7.5% (77)
Kopytnik_1 +23
#p0lka #tinder #logikarozowychpaskow #zwiazki #rozowepaski #badoo #ciekawostki
Ktoś powie, że to dobrze, że kobieta stawia od razu sprawę jasno. Jednakże moim zdaniem sposób przekazania tego już sam w sobie jest bardzo zniechęcający. Opis na profilu randkowym powinien zachęcać do zapoznania się, a z tego bije niechęć. Nie wrzucam zdjęć tej kobiety, by nie naruszyć regulaminu i zresztą też
Ktoś powie, że to dobrze, że kobieta stawia od razu sprawę jasno. Jednakże moim zdaniem sposób przekazania tego już sam w sobie jest bardzo zniechęcający. Opis na profilu randkowym powinien zachęcać do zapoznania się, a z tego bije niechęć. Nie wrzucam zdjęć tej kobiety, by nie naruszyć regulaminu i zresztą też
Na wstępie - sam usuń konto ziolonko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chcialem was poinformować i przestrzec przed jakże wspaniałą siecią Play i ich podejściem do klienta.
Od wielu lat mam numery w play i do tej pory nie miałem większych problemów, aż do teraz. Jakieś 4 tygodnie temu przestał mi działać internet mobilny, w związku z tym napisałem na czacie Play do konsultanta że mam problem a potrzebuje internetu żeby pracować. Następnie skontaktowali się ze mną z działu technicznego ze coś tam mi pozmieniali i już powinno wszystko działać. Oczywiście problem nie ustąpił więc jeszcze raz napisałem na czacie do konsultanta i historia się powtórzyła. Postanowiłem pójść z tym do stacjonarnego salonu Play gdzie wymienili mi kartę sim na nową i wtedy już problem miał ustąpić - aaa chciałbyś żeby ustąpił panie anon bujaj się dalej bez internetu i coo nam zrobisz. Zgłosiłem oficjalna reklamację na brak usługi po czym dostałem po kilku dniach odpowiedź że po ich stronie wszystko jest okej i że to moje urządzenie nie działa. No to ja wskakuje w buty i do stacjonarnego salonu żeby mi to sprawdzili na innym urządzeniu (roter mobilnym) i cooo i jajco bo dalej nie działa. Pani w salonie postanowiła osobiście tym razem sporządzić reklamację z uwzględnieniem tego że sprawdzała na kilku urządzeniach i że już była wcześniej wymiana karty sim. No i wszystko było by pięknie gdyby to coś dało - po kilku dniach odpowiedź na reklamację że była bezzasadna bo po ich stronie wsio pariati to moje urządzenie nie działa. Pomyślałem sobie oo ładnie ich pogięło i zgłosiłem odwołanie od tej odpowiedzi no i najlepsze - wczoraj dostałem fakturę za internet mobilny (ten który już od 4 tygodni nie działa) uwaga na jedyne 1300 zł za przekroczenie limitu transferu lub roaming ( za granicą ostatnio byłem jakieś 4 lata temu) a limitu transferu nie mam po prostu jak wykorzystam transfer to prędkość spada. I pytanie do was moi drodzy co mogę zrobić bo już nie mam siły do tych ***jów.
Zapraszam do rozmowy przedstawicieli sieci Play
#internetmobilny #play #afera #pomocy
Jeszcze raz dziękuję za pomoc