Aktywne Wpisy
mirko_anonim +17
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Co byście zrobili w mojej sytuacji? Od 12 lat mieszkam w NL. Wyjechałem po studiach. Nauczyłem się języka, przeszedłem drogę od najprostszej pracy fizycznej do średniego stanowiska specjalistycznego (marketingowe) w korpo. W międzyczasie w Polsce zmarli mi rodzice (rok po roku) w 9 roku pobytu tam. Nie mam rodzeństwa, był to dla mnie szok, no ale dałem radę pogrążając się w pracy. Dostałem po nich duże mieszkanie w mieście
Co byście zrobili w mojej sytuacji? Od 12 lat mieszkam w NL. Wyjechałem po studiach. Nauczyłem się języka, przeszedłem drogę od najprostszej pracy fizycznej do średniego stanowiska specjalistycznego (marketingowe) w korpo. W międzyczasie w Polsce zmarli mi rodzice (rok po roku) w 9 roku pobytu tam. Nie mam rodzeństwa, był to dla mnie szok, no ale dałem radę pogrążając się w pracy. Dostałem po nich duże mieszkanie w mieście
goodbadbye +24
gdybyście musieli jeść jedno danie do końca życia, to jakie? ja chyba placki po węgiersku aaaaa smakówaaa
Na wstępie - sam usuń konto ziolonko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chcialem was poinformować i przestrzec przed jakże wspaniałą siecią Play i ich podejściem do klienta.
Od wielu lat mam numery w play i do tej pory nie miałem większych problemów, aż do teraz. Jakieś 4 tygodnie temu przestał mi działać internet mobilny, w związku z tym napisałem na czacie Play do konsultanta że mam problem a potrzebuje internetu żeby pracować. Następnie skontaktowali się ze mną z działu technicznego ze coś tam mi pozmieniali i już powinno wszystko działać. Oczywiście problem nie ustąpił więc jeszcze raz napisałem na czacie do konsultanta i historia się powtórzyła. Postanowiłem pójść z tym do stacjonarnego salonu Play gdzie wymienili mi kartę sim na nową i wtedy już problem miał ustąpić - aaa chciałbyś żeby ustąpił panie anon bujaj się dalej bez internetu i coo nam zrobisz. Zgłosiłem oficjalna reklamację na brak usługi po czym dostałem po kilku dniach odpowiedź że po ich stronie wszystko jest okej i że to moje urządzenie nie działa. No to ja wskakuje w buty i do stacjonarnego salonu żeby mi to sprawdzili na innym urządzeniu (roter mobilnym) i cooo i jajco bo dalej nie działa. Pani w salonie postanowiła osobiście tym razem sporządzić reklamację z uwzględnieniem tego że sprawdzała na kilku urządzeniach i że już była wcześniej wymiana karty sim. No i wszystko było by pięknie gdyby to coś dało - po kilku dniach odpowiedź na reklamację że była bezzasadna bo po ich stronie wsio pariati to moje urządzenie nie działa. Pomyślałem sobie oo ładnie ich pogięło i zgłosiłem odwołanie od tej odpowiedzi no i najlepsze - wczoraj dostałem fakturę za internet mobilny (ten który już od 4 tygodni nie działa) uwaga na jedyne 1300 zł za przekroczenie limitu transferu lub roaming ( za granicą ostatnio byłem jakieś 4 lata temu) a limitu transferu nie mam po prostu jak wykorzystam transfer to prędkość spada. I pytanie do was moi drodzy co mogę zrobić bo już nie mam siły do tych ***jów.
Zapraszam do rozmowy przedstawicieli sieci Play
#internetmobilny #play #afera #pomocy
Komentarz usunięty przez moderatora
Więc wnioskuje co następuje:
1. Podpisałeś umowę / aneks, gdzie na karcie internetowej miałeś tylko pakiet odnawialny 100GB za 15zł netto oraz żadnych GB w podstawie.
2. Wyłączyłeś ten pakiet (świadomie lub nie) więc internet zaczął się rozliczać zgodnie z cennikiem 12gr / 1 MB
3. Korzystałeś z internetu zgodnie z cennikiem po wyłączeniu pakietu więc bardzo szybko osiągnąłeś limit kredytowy 1300zł więc internet został całkowicie odcięty.
4. Na fakturze
@AferazCoco: a to akurat proste. Sprawdziłem cennik i to jest 12 groszy za 100KB bez pakietu. Co daje nam trochę ponad 1GB za 1300 zł. Jak dostałeś fakturę wczoraj, to twój okres rozliczeniowy to 15 dzień każdego miesiąca, więc ta opłata za internet była za zakres 15 marca - 14 kwietnia. Prawdopodobnie w okolicach 15 marca ci
za 15 zł netto i faktycznie wyłączyłem pakiet odnawialnego internetu ( myśląc że to pakiet odnawialny prędkości internetu) W każdym razie trochę miałeś racji ale sprawa jest trochę bardziej złożona bo ja nie wykorzystałem tych 100gb - w tamtym okresie rozliczeniowym miałem łącznie 84 GB. (płaci się za każde rozpoczęte 100gb 15 zł i ewentualnie jak przekreoczysz to jest opłata
@AferazCoco: 100GB jest na okres rozliczeniowy. W nowym okresie jak tylko użyjesz internetu to ten pakiet się uruchamia i przyznaje ci 100GB. Ale jak go wyłączysz, to on się odłącza całkowicie - więc nie możesz nawet skorzystać z tych pozostałych GB z pakietu, tylko od razu leci po cenniku.
Plus