Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko235
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
AferazCoco
AferazCoco

AferazCoco

Dołączył 3 lata i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 13
  • Znaleziska 0
  • Mikroblog 13
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
AferazCoco
AferazCoco
AferazCoco 20.04.2022, 10:46:05
  • 0
Dzień dobry
Na wstępie - sam usuń konto ziolonko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chcialem was poinformować i przestrzec przed jakże wspaniałą siecią Play i ich podejściem do klienta.
Od wielu lat mam numery w play i do tej pory nie miałem większych problemów, aż do teraz. Jakieś 4 tygodnie temu przestał mi działać internet mobilny, w związku z tym napisałem na czacie Play do konsultanta że mam problem
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

AferazCoco
AferazCoco
AferazCoco
Autor
20.04.2022, 10:57:11
  • 0
@play_polska oczywiście zapraszam do dyskusji
  • Odpowiedz
AferazCoco
AferazCoco
AferazCoco
Autor
20.04.2022, 11:18:55
  • 0
Ofarta to plan dla firm M umowa przedłużona w styczniu jakoś.
  • Odpowiedz
AferazCoco
AferazCoco
AferazCoco
Autor
20.04.2022, 11:30:26
  • 0
Tak jest
  • Odpowiedz
AferazCoco
AferazCoco
AferazCoco
Autor
20.04.2022, 11:50:45
  • 0
@Avmatrac otóż aneks był podpisany telefonicznie, informowałem ze zależy mi na takim samym internecie jak było i internet powinien działać normalnie czyli tak jak poprzednio i dzwoniąc wczoraj na infolinię tak mi powiedziano że mimo wszystko powinien działać normalnie. Natomiast zużycia internetu na tej karcie nie było od 4 tygodni bo wtedy powstał ten problem więc mimo wszystko nie powinno się nic naliczyć.
  • Odpowiedz
AferazCoco
AferazCoco
AferazCoco
Autor
20.04.2022, 12:43:26
  • 0
Ok sprawdzę ten aneks, muszę go poszukać bo robiłem remont w pokoju gdzie trzymam dokumenty i muszę go odkopać. @Avmatrac przez 10 minut wyjaśnił mi więcej niż konsultanci w ciągu 4 tygodni i podejrzewam że mogło być tak jak piszesz, zastanawia jedynie fakt nabicia tyle internetu jak przez 4 tygodnie nie działa w ogóle.
  • Odpowiedz
AferazCoco
AferazCoco
AferazCoco
Autor
20.04.2022, 20:59:28
  • 0
@Avmatrac Nie do końca tak jest, fakturę dostałem wczoraj a normalnie przychodziła w okolicach 4 każdego miesiąca, w tym miesiącu dostałem maila o tym że moja faktura przyjdzie trochę później i że będę miał wydłużony termin zapłaty. Przyznam że pomyslalem ze może jest to spowodowane tym że nie miałem internetu i chcą mi to zrekompensować. No i zrekompensowali... Internet przestał mi działać jakoś w okolicy 26 lub 27 marca. Najciekawsze jest
  • Odpowiedz
AferazCoco
AferazCoco
AferazCoco
Autor
22.04.2022, 18:08:33
  • 0
@Avmatrac @Scaryy2 sprawa wygląda tak że w abonamencie mam wykupione to 100gb
za 15 zł netto i faktycznie wyłączyłem pakiet odnawialnego internetu ( myśląc że to pakiet odnawialny prędkości internetu) W każdym razie trochę miałeś racji ale sprawa jest trochę bardziej złożona bo ja nie wykorzystałem tych 100gb - w tamtym okresie rozliczeniowym miałem łącznie 84 GB. (płaci się za każde rozpoczęte 100gb 15 zł i ewentualnie jak przekreoczysz to
  • Odpowiedz
AferazCoco
AferazCoco
AferazCoco
Autor
22.04.2022, 19:03:02
  • 0
@Avmatrac czy ja dobrze rozumiem, jeśli w jednym okresie rozliczeniowym mam wykupiony pakiet 100gb i w trakcie tego samego okresu go wyłącze ( chociażby po to że z drugiego bym nie skorzystał a i tak by się naliczył bo jest odnawialny po minimalnym przekroczeniu 100gb) to już do tych do tych 100gb nie mogę dobić tylko z dniem wyłączenia nalicza się wg stawki a ja i tak będę musiał zapłacić całość
  • Odpowiedz
AferazCoco
AferazCoco
AferazCoco
Autor
22.04.2022, 19:19:01
  • 0
@Avmatrac to wyobraź sobie sytuację że jednocześnie z pisaniem z tobą tutaj rozpocząłem chat z 2 różnymi konsultantami i oni twierdzą że powinienem mieć normalnie to 100gb + pani z salonu stacjonarnego która sama pisała jedna z reklamacji zaznaczyła to w piśmie (że powinienem mieć internet bo nie wykorzystałem całych 100gb)
  • Odpowiedz
AferazCoco
AferazCoco
AferazCoco
Autor
22.04.2022, 20:10:14
  • 0
@Avmatrac posiadasz duża wiedzę na ten temat i dziękuję Ci za pomoc i wykazanie się dużo bardziej niz sama sieć. Odnosząc się do tematu to jest to dla mnie niezrozumiale, nieoczywiste i nienormalne...
Jeszcze raz dziękuję za pomoc
  • Odpowiedz
AferazCoco
AferazCoco
AferazCoco
Autor
02.05.2022, 18:45:55
  • 0
@Avmatrac: Trochę czasu upłynęło i emocje opadły więc napiszę jak wygląda sytuację na chwilę obecną - dzwonili do mnie z obsługi klienta poinformować że faktura będzie skorygowana, odnośnie tego że nadal na tym nr nie mam internetu pani bardzo ubolewa że tak to zostało załatwione ze nikt nie zaproponował chociaż nowej karty z innym nr na której internet by działał natomiast ta która mam nadal nie działa (dokładnie przestało działać
  • Odpowiedz
AferazCoco
AferazCoco
AferazCoco
Autor
02.05.2022, 18:50:51
  • 0
@Avmatrac: ale im z tym nie spieszno, zgłoszenie o korektę 19 kwietnia, 29 dostałem telefon że oczywiście korekta będzie zrobiona i że mają na to 30 dni także pewnie około 19 mają wróci... W porządeczku prawda?
  • Odpowiedz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking