Wpis z mikrobloga

via Android
  • 61
@leftfinger nie wzięli pod uwagę opcji polskiej odmiany chyba. ta reklama jest taka dostojna, tutaj przedstawiona historia firmy, uśmiechnięte twarze i na koniec znikające literki z których powstaje pierd :D
  • Odpowiedz
@pekas: Któryś zjeb tam na gorze w firmie która ich kupiła stwierdził ze to zajebisty pomysł i poszło xD A mieli fajna nazwę i logo, teraz został czerwony kwadrat i 3 litery.
  • Odpowiedz
@pekas: Typowa korporacja - prezes zatrudnia znajomego dyrektora marketingu idiotę, który wpada na swoje opus magnum, czyli słynny rebranding. Cała drabinka decyzyjna się śmieje, od gościa na okienku, po kierownika projektu działającego bezpośrednio pod dyrektorem marketingu, ale żeby się nie narazić kierownik projektu milczy w obawie o długo wyczekiwany stołek.

Rebranding się dokonuje, ludzie się śmieją i zaczyna się polowanie na czarownice.
  • Odpowiedz
@rolnik_wykopowy kiedyś pracowałem przy jukejowych rozliczeniach i już wtedy gniliśmy z prudentiala, którego skróty funduszy miały wszystkie PRU w nazwie. Wychodziły rzeczy typu PRUG, PRUJ, PRUK, PRUT XDD
  • Odpowiedz