Aktywne Wpisy

wscieklykabanos +250
#krakow 50 zł za kiełbę w bułce + "oj, paragon mi się nie wydrukował".
źródło: G2gaV1kWYAAkCl5
Pobierz
P4ncak3 +12
Pamiętam jak bylem mały i mama mi powtarzała ze nie ma nic gorszego niż facet co zostawia swój żonę dla młodszej. Ze kobiety starzeją sie jak mleko a mężczyźni jak wino i tym drugim palma dobija i biorą sobie młode kochanki zostawiając starą żonę w tyle. I dlatego tez, mama ma oddzielność majątkową z ojcem i nieruchomości są na nią zapisane- "na wszelki wypadek". Zawsze zakładało sie ze kobieta która jest młoda
źródło: Screenshot 2025-10-06 063157
Pobierz




Tylko nie pisz tam że jest p----------a xD
źródło: comment_1649977078hEDhB5wvcrxfHCTuD619Ez.jpg
Pobierz@Krs90: nie chce wrzucać na wykop, z jednego względu, poleci fala hejtu jak rabusek co tworzył na knajpy które z covidem przestrzegały przepisów a wtedy pozew jak najbardziej uzasadniony, mam sporo opini na google + ludzie cenią moje zdanie tam więc dużo ludzi zobaczy :)
@Ant7: no tak chciałem napisać, ale chciałbym właśnie poruszyć wątek że dosłownie się ze mnie pośmiano że ja nawet nie chodzę do takich klubów XD, imho ja byłem w szoku i mialem tą rurkę w mordzie dopiero potem do mnie dotarło co się o------o.
nie do końca ( ͡°
@Karoleer: a jak się ma do tego mój komentarz odnośnie rodo, jakby chciała dostać moje dane to musi to zrobić przez policję, wykorzystywanie danych medycznych przecież jest łamaniem prawa?
@Karoleer: to podeślę po świętach, na razie myślę jak to napisać, ale raczej coś w stylu co
@Karoleer: ktoś się kiedyś sądził za napisanie suchej prawdy (bez inwektyw, czy prywatnych opinii)?
Parę razy w życiu mnie już straszono sądami (plot twist: nikt się jednak nie zdecydował (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)) i opinie/komentarze w stylu: otrzymałem wadliwy produkt/jestem niezadowolony z wykonanej usługi bo/jestem niezadowolony z obsługi klienta bo - nigdy nie sprawiły
@Atreyu: i tu właśnie tkwi problem - gdzie jest prawda ( ͡° ͜ʖ ͡°) mam na koncie wygrane, gdzie komentarz był typu "nie polecam, w ogóle nie działa". Sporo zależy od konkretnego stanu faktycznego, natomiast jeśli klient 1) twierdzi, że nie działa/otrzymał wadliwy produkt, 2) nie chce go zareklamować lub zwrócić "bo nie", 3) poproszony o dalsze informacje/dowody takie prośby ignoruje, to
Komentarz usunięty przez autora
źródło: comment_1649998530niipCz99xlvg9XPY40m3oT.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora