Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Czy to takie dziwne, że mimo młodego wieku nie mam kolegów ani koleżanek. Skąd pomysł na ten wpis? Otóż wczoraj przyjechała do mnie rodzina. Nie znam ich, nie chciałem poznawać, ale trzeba było stworzyć iluzję, że ich znam i lubię. I dowiedziałem się od nich, że jestem jakiś dziwny jak w trakcie rozmowy wyszło, że nie mam kolegów, nie mam dziewczyny i ogólnie to całymi dniami siedzę w domu przed komputerem. Jako kontrpzykład podali mi jakąś kuzynkę (nie znam jej osobiście), która ma tyle samo lat co ja, studiuję zaocznie, pracuje i ma zarówno chłopaka jak i koleżanki, z którymi wychodzi na imprezy. Cóż, ja także studiuję zaocznie, w tygodniu praca, ale jestem bardzo, bardzo nieśmiały. Co prawda na moim kierunku są inni ludzie, lecz ja z nimi nie rozmawiam. Siedzę sam, robię wszystko sam i po zajęciach wracam szybko do domu. Nie integruję się z grupą, nie czuję takiej potrzeby. Wiadomo, że fajniej by było gdybym miał jakiegoś kolegę, lecz przyzwyczaiłem się do tego, że jestem takim wyrzutkiem. Inni tworzą grupy, rozmawiają między sobą, nawet podobno wychodzą gdzieś w tygodniu razem. Wszyscy tylko nie ja. Podobnie było w szkole średniej, gimnazjum i podstawówce. W pracy jest podobnie, siedzę sam i niezbyt często rozmawiam z innymi (raz na jakiś czas coś tam powiem). Dziwnie to zabrzmi, ale ten minimalny kontakt, który mam na uczelni czy w pracy mi wystarczy. Nigdy nie byłem wylewny, wolałem siedzieć sam i robić swoje. Z dziewczynami podobnie, skoro nigdzie nie wychodzę to nawet nie mam gdzie jej poznać, więc nie jestem zaskoczony tym, że jej nie mam. Jednak teraz zacząłem się zastanawiać czy to jest normalne? Może faktycznie jest coś ze mną nie tak?
#niesmialosc #samotnosc #psychologia

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6251314512e12f55c9e7f426