Wpis z mikrobloga

#unrealengine5 #unreal #grafika3d kurde niesamowite to jest. Pewnie jak w każdym przeskoku technologicznym ale no cóż, jaram się. Pytanie do grafików 3d, czy na tym będzie można jakoś normalnie pracować? Żeby robić sceny 3d w tej technologii? Ile to kosztuje, jak/kiedy możnaby było zacząć? Jak chciałbym być związany z pracą w czymś takim, robieniem takich realistycznych modeli, pomieszczeń itp to jak z tym wystartować, mógłby mnie ktoś co nieco nakierować? #pytanie #komputery #unrealengine
  • 4
@interpenetrate: Co miesiąc w sklepiku Unreala są darmowe paczki z assetami. Niektóre są za free na zawsze.
Ponadto za free możesz używać całej biblioteki Megascans czyli fotorealistyczne zeskanowane tekstury i modele.
To ci wystarczy do tworzenia scen czy animacji bez postaci żywych. Jak chcesz tworzyć własne obiekty go już musisz nauczyć się modelowania, np. w Blenderze.
@interpenetrate: Czy serio google Ci nie działa? Ciężko wpisać klika fraz typu "UNREAL ENGINE 5" i poszukać strony producenta?
Modele robisz w programie do robienia obiektów 3D (Blender, Maya, 3ds Max, Cinema 4D), sceny ustawiasz sobie w samym edytorze silnika, tekstury robisz w jakimś Quixel Mixer, Substance Painter itd. No i tyle pieśni. Jak nie wiesz co te nazwy oznaczają, to je googlaj i patrz co Ci google albo youtube pokazuje.