Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Tapirro: daj po prostu jakiś spray z ceramiką lub taki wosk w sprayu od VW co dają z fabryki. Po za tym przy każdej zmianie kół trzeba wyczyścić piastę + kołnierz felgi. Zawsze. Alu + stal się nie lubią ;)
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@dominowiak: Miałem na myśli moje auto - nie pracowałem nigdy w wulkanizacji.
I na moim gdzie mam pewność, że śruby kręcone były tylko w serwisie dynamometrykiem, zawsze trafi się śruba, która nie chce się odkręcić
@bruhh niestety to już było próbowane i nie działa. Nawet kołnierz był lekko szlifnięty o jedną czy dwie steki, ale i tak tak się wszystko spawa że zawsze jest walka
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Tapirro: imo to kwestia tego w jakiej tolerancji zrobili otwór centrujący w feldze. Mam jedne alufelgi oem z takim otworem jak trzeba, I zawsze jest problem z zdjęciem ich. Drugi komplet mający chyba z 30 lat, ale o dziwo też z otworem takim jak trzeba - kopnie się w felgę raz po całym sezonie jazdy i spada z piasty.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@Tapirro: to nie wiem co wy robicie z tymi autami. Robiłem kiedyś kilka lat na wulkanizacji i każde auto flotowe które robiłem według mojej metody, jak przyjechało potem po 40/50kkm na zmianę to koło aż samo odpadało od piasty. Zero siłowania się. Porządnie wyczyścić piastę nakładką drucianą na wkrętarkę, kołnierz felgi również.. jak wspomniałem to zawsze działa, na każdym aucie. Problemy w 99% mają tylko samochody z bolcami a nie śrubami